برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتبال نایک مدل Mercurial Victory V Firm Ground Cleats

نام تجاری:
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
انتخاب سایز
Women's clothing size
Size XS S M L
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
توضیحات

کفش جدید فوتبال نایک مدل مرکوریال ، یک کفش مشکی گلبهی کلاسیک با ظاهری براق است. سری جدید دارای هر دو مدل ساقدار و بدون ساق است. البته در مورد کفش ها این موضوع بیان شده است که بعد از استفاده، کمی از برق زدن آن ها کاسته خواهد شد.
ما حالا 10 مدل مختلف از سری مرکوریال را داریم که برای مدل دهم، نسبت به مدل های هشتم و نهم نایک یک بازسازی را در طراحی آن انجام داده است. در مقایسه با عرضه ی مدل های قبلی ، مرکوریال 10 آنچنان در کانون توجهات قرار نگرفت. دلیلش بیشتر به خاطر عرضه ی هم زمان آن با مدل سوپرفلای 4 بود.
علارغم این که امسال توجهات زیادی به سمت سوپر فلای 4 در سری مرکوریال بوده، جدید هنوز کفش فوق العاده ای به حساب می آید و به نظر ، یک پیشرفت خوب نسبت به تمام مدل های قبلیست. این را در نظر داشته باشید در حالی که سوپرفلای 4 یک محصول با کیفیت بالا به حساب آید، سری مرکوریال از آن پایین تر نیست و مستقیما با سوپرفلای 4 مقایسه نمی شود. این دو کفش از هم جدا و از بهترین های سری مرکوریال به شمار می آیند. هر کدام چیز به خصوصی ارائه می دهند و همه چیز بستگی به سلیقه ی شما دارد.



راحتی / اندازه بودن
از مرکوریال 1 تا 9، شکل کلی رویه کفش تغییر خاصی نکرده است. تقریبا همیشه یک مدل مشخص بوده و بند کفش و زبانه ی زیرش درست وسط کفش قرار داشته اند. تغییر بزرگ در مرکوریال 10 سیستم بند کفش است، البته بیشتر قسمت یک تکه ای رویه آن، که نایک زبانه مستقل را حذف کرده است. واضح است که سوپرفلای 4 و مجییستا ابرا طراحی رویه یک تکه ای یکسانی دارند، اما 10به جای تکنولوژی فلای نیت از چرم مصنوعی ساخته شده است. ماده ای که از 3 در سری مرکوریال مورد استفاده قرار گرفته است.
-رویه یک تکه:
وقتی برای اولین بار دیدیم که رویه کفش یک تیکه است، کمی نگرانمان کرد، برداشت اولی که خیلی ها هنوز دارند. رویه یک تیکه دفعات زیادی مورد استفاده قرار نگرفته، مخصوصا با بند، برای همین کمی شک داشتیم. چیزی مانند کفش لوتو مدل ژیرو گراویتی بدون بند را تصور می کردیم که برای بسیاری از مردم اندازه نبود، و یک جورایی سخت وارد پا می شد. با تمام آن حرف ها، به محض این که برای اولین بار این فرصت را پیدا کردیم تا در اسپرت برند کفش را امتحان کنیم، تمام شک هایم از بین رفتند. نه تنها 10 کاملا اندازه است، بلکه راحت ترین مرکوریال ی است که تابحال پوشیده شده بود.
-ضخامت رویه:
نایک کار های مختلف زیادی انجام داده تا این طراحی یک تکه ای را به موفقیت برساند. اولین تفاوت که از 9 می آید، ضخامت رویه چرم مصنوعی است. در حالی که مرکوریال 9 واقعا نازک بود، مرکوریال 10 حتی از آن هم نازک تر است و کمی هم نرم تر. برای جبران کردن نازکی بالا، نایک یک بخش حمایتی در داخل کفش وارد کرده است. بخش حمایتی از تخت کفش آغاز، به قسمت های جانبی و میانی کفش می رود و به قسمت بند ختم می شود. این به چرم مصنوعی اجازه می دهد تا کاملا صاف و انعطاف پذیر باشد و کیفیت بالای لمس توپ را حفظ کند، در حالی که هنوز اجازه می دهد شما همان احساس واکنشی را تجربه کنید که از یک جفت کفش مرکوریال انتظار دارید.
-پوشیدن و کندن کفش از پا:
دلیل دیگری که باعث می شود طراحی یک تکه ای خیلی خوب جواب دهد، قابلیت کشی چرم مصنوعی است که زبانه ی بند کفش باید در حالت عادی در آن جا باشد. چرم مصنوعی کشی به شما اجازه می دهد تا کفش را به راحتی از پا در آورید و دوباره بپوشید. همچنین اندازه ی کاملا مناسبی دارد و کاملا حس طبیعی خواهید داشت. همچنین به بالای زبانه توجه خواهید کرد که مستقیم به کناره های کفش در بالای دو سوراخ بند وصل نیست، و این خودش باعث می شود تا اندازه و حس طبیعی تری تجربه کنید.
-زبانه یک تکه:
یک تصور غلط دیگر، نکته ی مشابهی که ما از سوپرفلای 4 و مجییستا ابرا هم زیاد شنیده ایم، این است که قسمت یک تکه ای بالا واقعا به بند نیاز ندارد، اما این به دور از واقعیت است. وقتی کفش را می پوشید، کاملا اندازه است و به طرزتعجب آوری راحت، و وقتی بند ها را محکم می کنید، کاملا اندازه می شود. طراحی یک تکه ای، بخش حمایتی داخلی و سیستم بند، همه با هم کار می کنند تا شما بهترین و راحت ترین مدل بدون درز سری های مرکوریال را تجربه کنید. به کسانی که نسبت به این طراحی دچار شک و تردید هستند، می گوییم شک را کنار بگذارید چون واقعا این مدل خوب است.
-کف کفش:
کف کفش و الگوی استوک های کفش مرکوریال 10 نیز کاملا جدید است، و علارغم ظاهر ساده ترش که بسیاری اینطور از آن یاد می کنند، به کف شیشه ای مرکوریال 8 و 9 ترجیح داده می شود. به جای بافت شیشه ای، کف جدید از نایلون متراکم ساخته شده که بسیار انعطاف پذیر تر و نازک تر از از بافت شیشه ای هایپرونوم فانتوم است. در مقابل بافت کربنی سوپرفلای 4، کف نایلونی متراکم در شاید به آن اندازه زیبا به نظر نرسد، اما حسی تقریبا یکسان را نسبت به کف سوپرفلای به شما می دهد.
کف نایلونی متراکم نازک است، اما هنوز به اندازه ای سفت است که اجازه ی فشار بیش از اندازه را نمی دهد. در مقایسه با 9، این کف بسیار انعطاف پذیر تر است، که در هنگام دویدن به شما حس طبیعی تری می دهد. 10 آن بازخورد واکنشی که از یک کف محکم تر ممکن است دریافت کنید را ندارد، اما به خاطر احساس انعطاف پذیری بیشتر، 10 بسیار کفش راحت تریست. حس انعطاف پذیری بیشتر باعث کم شدن شکستگی و راحتی کلی بیشتر می شود.
-میخ ها(استوک)
الگوی جدید میخ ها، کفش نایک را به طرح های مرکوریال های سنتی تر باز می گرداند. در این سری، در زیر پاشنه 4 میخ قرار دارد، و این متفاوت با مرکوریال9 است که در این قسمت فقط دو میخ داشت. این باعث کشش شدید کمتر، اما حس متعادل تری می شود. جلوی کفش نیز یک طراحی اصلاح شده است، و بزرگترین تفاوت آن وجود میخ های بیشتر است که نسبت به 9 نیز کمی عریض تر هستند. این نیز برای تعادل بیشتر است، اما اگر شما تا مدل مرکوریال 8 را پوشیده باشید، این مدل جدید همان تعادل مشابه آن ها را به شما می دهد.
دیگر المنت های قابل توجه شامل پاشنه و کفی است. خط پاشنه به زیبایی باد کرده و از یک چرم مصنوعی صاف ساخته شده که خیلی با مدل های قبلی فرقی ندارد. کفی کفش نیز کاملا می تواند برداشته شود، از یک تکه فوم سوراخ دار ساخته شده که بسیار شبیه مرکوریال 10 است.
-نازک و ظریف بودن:
در راحتی کلی، واقعا تحت تاثیر مرکوریال 10 قرار گرفتیم. مدل های مرکوریال علارغم وزن کم و طراحی فوق العاده نازکشان، همیشه از راحتی مناسبی برخوردار بوده اند، اما مرکوریال جدید این راحتی را به سطح جدیدی رسانده است. طراحی یک تیکه ای بدون درز، پوشش عالی دور پای شما و چرم مصنوعی فوق العاده نرم، یک کفش عالی را از نظر راحتی می سازند. هیچ زمانی برای شکستن بافت لازم نیست و درست از لحظه بیرون آوردن از جعبه، کفش کاملا اندازه است و حس خیلی خوبی به شما می دهد. هیچ مشکلی از نظر راحت نبودن یا تاول زدن نیست.
-عریض بودن
وقتی صحبت از اندازه می شود، همانطور که انتظار دارید، مرکوریال 10سایزی تنگ و باریکی دارد. از این نظر، فکر می کنیم این خیلی شناخته شده است که سری مرکوریال برای پاهای عریض تر مناسب نیست، و این گفته در مورد مرکوریال 10 نیز صدق می کند. وقتی کفش را می پوشید، به خاطر طراحی یک تکه ای، بالای آن تنگ است اما هنوز بسیار راحت خواهد بود. ما در اسپرت برند فردی را که برای پا زدن کفش انتخاب کردیم عرض پاهای نرمال و کف پاها نیز تقریبا صاف بود، و با مرکوریال 10 کاملا حس راحتی دارشت، اما فضای اضافه ی اندکی وجود دارد. در مقایسه با مرکوریال 9، اندازه ی مرکوریال جدید تقریبا یکسان است، اما می گوییم در میانه ی پا مرکوریال جدید کمی عریض تر است.
-یک شکایت!
یک شکایت که دفعات زیادی آن را شنیده ایم، در مورد طراحی مرکوریال جدید در روی قسمت بالایی است. جایی که زبانه زیر بند قرار دارد. اگر پاهای شما بیش از اندازه باریک است، ممکن است روی خودش تا شود. ما چنین مشکلی نداشتیم، و 99 % دیگر مردم نیز این مشکل را نخواهند داشت. تا زمانی که شما سایز مناسب را می پوشید، نه جفتی که برای شما زیادی بزرگ است، قسمت میانی بالای کفش تحت کشش مناسبی قرار می گیرد و کاملا صاف می ماند. این واقعا ممکن است که پاهای شما بسیار باریک باشد، و اگر موضوع این است، آن وقت ممکن است قسمت میانی روی خودش تا شود، اما باز هم می گویم که احتمال رخ دادن این اتفاق بسیار پایین است.
در مورد سایز، اگر سایز شما 43 است همان 43 را انتخاب کنید . مثل تمام مرکوریال های قبلی، مرکوریال 10 کاملا سایز مناسبی دارد. 
شوت زدن
شوت زدن با مرکوریال 10 عالیست، اما چیز غیر منتظره ای در آن دیده نمی شود. رویه فوق العاده نازک هیچ چیز اضافه ای بین پای شما و توپ قرار نمی دهد، پس شما هر بخشی از توپ را موقع شوت زدن احساس می کنید. رویه فوق العاده نازک یک حسی از دقت را هنگام زدن یک ضربه ی کات دار یا چیپ به شما می دهد. نبودن بالشتک یک حس واکنشی عالی را هنگام ضربه زدن فراهم می کند، چیزی که طرفداران پر و پا قرصی دارد. بافتنی همچنین یک چسبندگی کوچک روی توپ فراهم می کند، اما هیچ چیز سورپرایز کننده نیست.
یک جنبه ی عالی دیگر از مرکوریال 10 هنگام شوت زدن وزن کم کفش است، که در حین حال وقتی به توپ با قدرت ضربه می زنید سفتی را حس می کنید. رویه کفش محکم به دور پای شما پیچیده است و نایلون متراکم زیر کفش سفتی خوبی را فراهم می کند.
باز هم، در حالیکه مرکوریال 10 از نظر فنی به طور کامل جدید است، اگر قبلا یک مرکوریال یا کفش نازک را پوشیده باشید، مرکوریال 10 همان تجربه ی مشابه را به شما خواهد داد.

محافظت
برای به دست آوردن یک حس پابرهنگی با توپ، رویه کفش باید نازک باشد. هر چه رویه نازک تر، محافظتی که از پای شما می شود کمتر خواهد بود. و از آن جایی که مرکوریال 10 یکی از نازک ترین کفش هاست، نباید تعجب کنید که محافظت کمی از پای شما خواهند کرد. غیر از پلاستیک داخلی پاشنه، چرم مصنوعی رویه تقریبا هیچ محافظتی را از ضربه فراهم نمی کنند. اگر کسی روی پای شما بیاید یا ضربه ای به پایتان وارد شود، هر بخشی از آن ضربه را احساس خواهید کرد. به بیان ساده تر، اگر شما برای محافظت از پایتان ارزش قائلید، از مرکوریال 10 فاصله بگیرید. اما اگر حاضرید محافظت از پایتان را با یک تجربه ی بی نظیر از حس پابرهنگی با توپ تعویض کنید، آن موقع مرکوریال بهترین کفش ممکن برای شما خواهد بود.

ماندگاری
برای کفشی به سبکی مرکوریال 10 ، به طرز تعجب آوری حس ثبات وجود دارد، چیزی که می توان در مورد همه ی مدل های تاپ مرکوریال در سال های اخیر به زبان آورد. در حالیکه رویه چرم مصنوعی نازک است، مقاومت خیلی خوبی دارد و به اندازه ای قوی است که می تواند با هر شرایطی مقابله کند. اگر شکستن کف کفش یکی از نگرانی های شما با مدل های مرکوریال 8 و 9 بود، با مرکوریال این نگرانی را نخواهید داشت. با تغییر 2 میخ در پاشنه به 4 میخ، ماندگاری کفش نیز برای استفاده در چمن های طبیعی افزایش پیدا می کند. بعد از 25 ساعت استفاده توسط تیم اسپرت برند، ما به هیچ مشکلی با یکپارچگی و بافت ساختاری کفش نداشتیم.
این کفشی است که شما می توانید به راحتی یک فصل کامل از آن استفاده کنید. و حتی با یک نگهداری مناسب، ممکن است بتوان بیشتر هم از آن استفاده کرد.
لطفا این را در ذهن داشته باشید که مرکوریال 10 یا کفش های FG دیگر فقط برای چمن طبیعی طراحی شده اند. هر گونه استفاده از کفش های FG روی چمن مصنوعی در ماندگاری کفش تاثیر منفی خواهد گذاشت. برای بهترین ماندگاری، همیشه از کفش خود در سطحی استفاده کنید که برای استفاده در آن سطح طراحی شده اند. فقط موقع خرید باید مدل درست را انتخاب کنید. 
لمس کردن
مانند مدل قبلی، مرکوریال 10 از یک رویه چرم مصنوعی بهره می برد. اما پیچش مخصوص خودش را نیز دارد. در مقایسه با مرکوریال 9، رویه کمی نازک تر است، و به خاطر آن، صاف تر نیز هست. سری مرکوریال تماما در مورد فراهم کردن کیفیت بالای احساس پابرهنگی است، و این دقیقا همان چیزیست که از مرکوریال می گیرید. هیچ بافت اضافه ای در رویه کفش نیست، پس شما هر قسمتی از توپ را لمس خواهید کرد.
رویه بدون درز یک تکه ای همچنین تاثیر بزرگی در لمس کلی مرکوریال 10 دارد. از آن جایی که هیچ همپوشانی در نوک پا قرار ندارد، وقتی که مرکوریال 10 را می پوشید، شما یک حس بازی با پای برهنه ی خالص را تجربه خواهید کرد. از آنجایی که هیچ زبانه ای زیر بند نیست، هیچ چیزی در رویه کفش نمی تواند به بیرون حرکت کند، پس چیزی که برای شما باقی مانده رویه ای است که پای شما را مانند یک لایه پوست پوشانده است. این یک حس عالی و یکی از ویژگی های مورد علاقه در مورد مرکوریال10 است.
نایک روی مرکوریال 9 از بافتنی های زیادی استفاده کرد. در کل زمان عرضه اش، 9 با دو مدل بافت چرمی بافتنی صاف، و بافتنی های گودی دار مانند توپ گلف که کنترل سرعت نامیده می شد، در دسترس بود. این دو کفش هر کدام حس متفاوتی ارائه می کردند، با چسبندگی بیشتر یا کمتر، و این واقعا خوب بود که شما برای خریدن هر کدام حق انتخاب داشتید. در مرکوریال 10 تابحال فقط یک نوع رویه در دسترس قرار دارد. مرکوریال 10 بافتنی منحصر به فرد خودش را دارد، برای همین آن را یک چیزی بین بافتنی کنترل سرعت و صاف مدل مرکوریال9 می نامیم.
توسط نایک این یک بافتن ریز نامیده شده، و از دور رویه آن کاملا صاف به نظر می رسد. از نزدیک تر، می توان راحت بافتنی لطیف کامل رویه کفش را دید و حس کرد، که چسبندگی کمی روی توپ فراهم می کند. این ما را یاد بافتنی های لطیف توپ های نایک می اندازد. چیز چندان عجیبی نیست، اما به اندازه ای کافیست که شما چسبندگی لازم را روی توپ داشته باشید، و کفش به طور کامل صاف نباشد. چیز عمده ی اضافه ای نیز به رویه اضافه نمی کند.
درست مانند تمام مدل های تاپ نایک، ACC ( کنترل در تمام شرایط ) نیز به قابلیت های کفش اضافه شده است. ای سی سی یک پروسه ی مخفی متعلق به نایک است که عملکرد کفش را در هوای بارانی بهتر می کند، بیشتر با چسبندگی که شما روی توپ خواهید داشت. نمی توان به طور دقیق مشخص کرد که این یک ویژگی هست یا نه، یا این که فقط در عمل تاثیرش دیده می شود، چون شما دقیقا نمی توانید ACC را ببینید. با تمام گفته ها، این یک ویژگی زیبا است که ما خوشحالیم نایک آن را در کفش گنجانده است، اما این چیزی نیست که تغییر کلی در عملکرد شما با مرکوریال 10 بوجود آورد.
مرکوریال 10 در زمان حاضر، اگر نازک ترین نباشد، یکی از نازک ترین ها در بازار است. اگر شما به دنبال یک حس پابرهنگی بر روی توپ هستید، مرکوریال 10 فوق العاده است. یک پیشرفت خوب در مقایسه با 9 به شمار می آید.

وزن
یکی از تغییرات مهم مرکوریال 10 نسبت به مدل قبلی اش، پایین آمدن وزن کفش است. در سایز 43 مرکوریال 9 ، 195گرم وزن دارد، در حالیکه وزن مرکوریال 10 تنها 178 گرم است. البته ممکن است شما بگویید این خیلی سبک تر نیست اما اگر در نظر بگیرید که در حال صحبت از کم شدن وزن کفشی هستید که قبلا نیز بسیار سبک وزن بود، این واقعا تاثر برانگیز است. این مرکوریال 10 را بسیار به وزن 164 گرمی آدیداس F50 آدیزرو، نزدیک می کند، تا نقطه ای که تقریبا هر دو حس مشابهی از نظر وزنی می دهند. مرکوریال 10 حتی از سوپر فلای 4 نیز سبک تر است. سوپرفلای 209 گرم وزن دارد. پس می توان گفت که در حال حاضر مرکوریال10 سبک ترین مرکوریال نایک است. مرکوریال فوق العاده سبک، بسیار راحت و با ثبات است. شما دیگر چه چیز بیشتری می توانید بخواهید. 
کشش
همانطور که اشاره شد، الگو ی جدید میخ های مرکوریال با کم شدن خشونت آن، بسیار محکم تر است.
بزرگترین تغییر میخ های پاشنه است. در مقایسه با دو میخ، حالا ما به 4 میخ برگشتیم، و حالت تیغه دار استاندارد را نیز حفظ می کند. طراحی دو میخی بسیار خشن بود و در فرو رفتن به زمین عالی کار می کرد، اما برای بهترین تعادل و پایداری بهترین نبود. اگر شما در حال بازی روی یک چمن طبیعی مناسب بودید، آن الگوی میخ عالی جواب می داد، اما اگر زمین کمی سفت تر بود، که معمولا هم این طور هست، دو میخ در پاشنه خیلی خوب جواب نمی دهد. برگشتن به 4 میخ چسبندگی را کم می کند اما پایداری بسیار بیشتر است. تغییری که فکر می کنیم برای بیشتر مردم و زمین های مختلف بازی، بهتر است.
در جلوی کفش، نسبت به این که یک طراحی کاملا جدید را شاهد باشیم تغییرات بسیار جزیی بوده اند. طراحی میخ ها هنوز تقریبا مشابه است، و بزرگترین تغییر اضافه شدن یک میخ اضافه به آن است. شما دو میخ تیغه دار را در دو قسمت جانبی و میانی جلوی کفش ، به همراه یک میخ تیغه دار کمان مانند در وسط و یک میخ در زیر انگشت شصت پیدا می کنید. یک میخ دیگر هم پشت سر آن زیر شصت قرار دارد.
در این مورد که طراحی جدید چه تاثیری روی عملکرد دارد، همانطور که گفتیم، تفاوت اصلی در ثبات است. میخ ها این بار تیزی کمتری دارند و باریک تر هستند، بنا بر این راحت داخل زمین فرو نمی روند. در این حالت، روی اکثر چمن های طبیعی، حتی آن هایی که خیلی صاف هستند، عملکرد کلی در استاندارد های مرکوریال خواهد بود. شما در هنگام شتاب گرفتن چسبندگی خوبی می گیرید، و هنگام تغییر جهت های سریع در سرعت های بالا نیز کمتر سر می خورید. کفش شما را روی پنجه نگه می دارد، و این حس خیلی خوبی دارد.
به بیان ساده تر، اگر شما یک هوادار قدیمی سری مرکوریال هستید، از آخرین الگوی میخ های نایک نیز لذت خواهید برد. 

نظر پایانی
در حالیکه تمام توجهات روی سوپرفلای 4 است، مرکوریال 10 هنوز هم یک کفش بسیار تاثیر گذار است. این یک مدل ساده شده از چیزیست که ما از مرکوریال 10 دریافت کردیم، و در حالیکه ممکن است سر ارزش اضافه بودن آن بحث شود، محصول نهایی از نظر ما یک پیشرفت عالی بوده است.
مرکوریال 10 نازک تر، سبک تر، راحت تر و کاملا بدون درز است. یک الگوی میخ جدید دارد که بسیار مناسب تر برای سطح های مختلف چمن طبیعی است. بسیاری از مردم هنوز در حال تصمیم گیری برای انتخاب مرکوریال10 یا سوپرفلای 4 هستند، و حقیقت ساده این است که این دو مدل، دو کفش کاملا متفاوت به شمار می آیند. اگر شما به دنبال چیزی هستید که کاملا جدید باشد و قبلا آن را تجربه نکرده باشید، سوپرفلای 4 کفش مناسب شماست. اما، اگر به دنبال یک تجربه کلاسیک مرکوریال هستید، می توانیم این را مطرح کنیم که مرکوریال 10 کفش مناسب شماست. اگر شما یکی از طرفداران سری هستید، عاشق 10 خواهید شد.

تاریخچه برند نایک

نایک (تلفظ صحیح نایکی) که امروز نام و لوگو آن برای همگان آشناست،شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان است که در سال 1962 توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ايالات متحده آمريكا تاسيس شد.در سال 1971 دو موسس شرکت نایک تصمیم به تغییر نام شرکت گرفتند و نام Nike را برای آن برگزیدند نام نايك از نام الهه پيروزي در يونان باستان گرفته شده است . و لوگوي آن در همان سال  توسط Carolyn Davidson  به قيمت بسيار پايين 35 دلار طراحي گشته است منظور از اين لوگو بالهاي الهه پيروزي است

اولين باري كه لوگوي مربوطه در سال 1971 طراحي گشت نام نايك با رنگ نارنجي بر بالاي اين تصوير نوشته مي شد . شايد بتوان گفت كه آرم اين شركت حتي از نام آن نيز معروفتر گشته است.
آرم چك مارك معروف در سال 1995 به طور رسمي به عنوان آرم تجاري شركت نايك ثبت گشت . اين بالهاي مجرد طراحي شده توسط Carolyn Davidson آرم بسيار بامعنايي براي كمپاني توليد كننده كفشهاي ورزشي مي باشد.

پس از تغییر نام شرکت خط تولید جدید در شرکت راه اندازی شد و شرکت مستقیما شروع به تولید محصولات کرد و با گذشت زمان تولیدات بیشتر شد و نه تنها ظاهر محصولات بلکه کیفیت آنها به مرور بهتر شد و در سال 1978 نايكي، تكنولوژي Airرا معرفي كرد. اين تكنولوژي که از يك پلاستيك بالشتی شکل پر از گاز در كفه كفش استفاده مي كرد باعث مي شود تا كف كفش نرم تر شود

در سال 1986 که سود شرکت در حدود یک میلیارد دلار برآورد شد مسئولان شرکت به فکر گسترش محصولات و شعب خود در سراسر جهان افتادند و تقريبا تمام وسايل و پوشاك ورزشي مربوط به ورزشهاي پرطرفدار نظير بسكتبال و فوتبال را توليد کردند

سرانجام در سال 1999بیل باورمن در سن 88 سالگی درگذشت و در سال 2004 فیلیپ نایت 66 ساله خود را از پست اجرایی شرکت بازنشسته کرد و  ویلیام پرز (William Perez)  جایگزین او شد.

در اواخر دهه 80، نایک شعار JUST DO IT  را به عنوان شعار تجاری به انحصار خود درآورد

سوپراستارهایی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus و Serena Williams   و تیم های ورزشی مانندبارسلونا , منچستر یونایتد , آرسنال , اینتر میلان , وردربرمن از این مارک استفاده می کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
re55
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

فهرست