کفش فوتبال نایک مدل Mercury II Victory

برند : Nike

691

691

جدید

نایک مرکوریال کفش هایی که به سادگی فوتبال را معنا می کنند...

ساخت ساده و در عین حال پیشرفته ی نایک مرکوریال این محصول را تبدیل به یکی از بهترین برند های نایک در طی سال های اخیر کرده. این کفش که رویه ی یک تکه ی نازکی دارد با وزن بسیار پایین خود امکان هر گونه حرکت ورزشی را برای ورزشکار فراهم می آورد و در طول استفاده با انعطاف بالای خود بهترین لحظه ها را برای فوتبالیست به ارمغان می آورد...

"نایک مرکوریال انتخاب همیشگی ستارگان فوتبال"

جزییات بیشتر

پیشنهاد شگفت انگیز

1,266,500 تومان

1,666,500 تومان

این محصول در انبار موجود نیست
 
بررسی تخصصی

اطلاعات کلی کفش:

پست مناسب: مهاجم

راحتی(فیت شدن داخل پا)نمره از 10 : 10
وزننمره از 10 : 10
جنس کف کفشنمره از 10 : 10
جنس رویهنمره از 10 : 10
شوتنمره از 10 : 9
محافظت کفش از پانمره از 10 : 5
مقاومتنمره از 10 : 8
نتیجه نهایی

نمره از 70 : 62

به درصد: 89%

تاریخچه برند نایک

نایک (تلفظ صحیح نایکی) که امروز نام و لوگو آن برای همگان آشناست،شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان است که در سال 1962 توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ايالات متحده آمريكا تاسيس شد.در سال 1971 دو موسس شرکت نایک تصمیم به تغییر نام شرکت گرفتند و نام Nike را برای آن برگزیدند نام نايك از نام الهه پيروزي در يونان باستان گرفته شده است . و لوگوي آن در همان سال  توسط Carolyn Davidson  به قيمت بسيار پايين 35 دلار طراحي گشته است منظور از اين لوگو بالهاي الهه پيروزي است

اولين باري كه لوگوي مربوطه در سال 1971 طراحي گشت نام نايك با رنگ نارنجي بر بالاي اين تصوير نوشته مي شد . شايد بتوان گفت كه آرم اين شركت حتي از نام آن نيز معروفتر گشته است.
آرم چك مارك معروف در سال 1995 به طور رسمي به عنوان آرم تجاري شركت نايك ثبت گشت . اين بالهاي مجرد طراحي شده توسط Carolyn Davidson آرم بسيار بامعنايي براي كمپاني توليد كننده كفشهاي ورزشي مي باشد.

پس از تغییر نام شرکت خط تولید جدید در شرکت راه اندازی شد و شرکت مستقیما شروع به تولید محصولات کرد و با گذشت زمان تولیدات بیشتر شد و نه تنها ظاهر محصولات بلکه کیفیت آنها به مرور بهتر شد و در سال 1978 نايكي، تكنولوژي Airرا معرفي كرد. اين تكنولوژي که از يك پلاستيك بالشتی شکل پر از گاز در كفه كفش استفاده مي كرد باعث مي شود تا كف كفش نرم تر شود

در سال 1986 که سود شرکت در حدود یک میلیارد دلار برآورد شد مسئولان شرکت به فکر گسترش محصولات و شعب خود در سراسر جهان افتادند و تقريبا تمام وسايل و پوشاك ورزشي مربوط به ورزشهاي پرطرفدار نظير بسكتبال و فوتبال را توليد کردند

سرانجام در سال 1999بیل باورمن در سن 88 سالگی درگذشت و در سال 2004 فیلیپ نایت 66 ساله خود را از پست اجرایی شرکت بازنشسته کرد و  ویلیام پرز (William Perez)  جایگزین او شد.

در اواخر دهه 80، نایک شعار JUST DO IT  را به عنوان شعار تجاری به انحصار خود درآورد

سوپراستارهایی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus و Serena Williams   و تیم های ورزشی مانندبارسلونا , منچستر یونایتد , آرسنال , اینتر میلان , وردربرمن از این مارک استفاده می کنند.

 
جزئیات فنی
برندNike
کیفیتاورجینال Class A
ویژهآقایان

نوشتن دیدگاه

کفش فوتبال نایک مدل Mercury II Victory

نایک مرکوریال کفش هایی که به سادگی فوتبال را معنا می کنند...

ساخت ساده و در عین حال پیشرفته ی نایک مرکوریال این محصول را تبدیل به یکی از بهترین برند های نایک در طی سال های اخیر کرده. این کفش که رویه ی یک تکه ی نازکی دارد با وزن بسیار پایین خود امکان هر گونه حرکت ورزشی را برای ورزشکار فراهم می آورد و در طول استفاده با انعطاف بالای خود بهترین لحظه ها را برای فوتبالیست به ارمغان می آورد...

"نایک مرکوریال انتخاب همیشگی ستارگان فوتبال"

نوشتن دیدگاه

30 محصول مشابه یافت شد

منو

مقایسه 0