برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتسال نایک Nike LUNARGATO II 580456-474

نام تجاری:
5,250,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
انتخاب سایز
Women's clothing size
Size XS S M L
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
توضیحات
راحتی(فیت شدن داخل پا) نمره از 10 : 10
وزن نمره از 10 : 9
جنس کف کفش نمره از 10 : 9
جنس رویه نمره از 10 : 9
شوت نمره از 10 : 8
   
مقاومت نمره از 10 : 8
نتیجه نهایی

نمره از  60 : 54

به درصد: 90%

ساخت :ویتنام

درجه : درجه1 اورجینال

سایز بندی : 40 تا 45

 

معرفی:

لونارگاتو2 در عین محافظت از پا حس نرمی را به پای شما می دهد. رویه ی شبرنگ آن با توجه به ضخامت کم،میزان خوبی از نرمی را به عنوان یک کفش فراهم می کند. شما در خواهید یافت که پاشنه کفش بسیار نرم است در حالی که نیمه ی جلویی آن از نرمی کمتری برخوردار است. زیره ی  کفش نرمی و واکنش پذیری را در هنگام دویدن فراهم میکند،چیزی که به سختی می توان در بیشتر کفش های فوتسال مشاهده کرد. کفی کفش نیز متحرک است و قدم های راحت خوبی را ایجاد می کند و به خوبی به شما این امکان را می دهد که در صورت لزوم آن را با چیز دیگری تعویض کنید.

 مانند هر کفش چرمی دیگر،این کفش نیز به کمی زمان نیاز دارد تا جا باز کند و با قالب پای شما هماهنگ شود. پس از بررسی های تیم اسپرت برند بر روی این کفش در کل مساله ناراحت کننده ای در مورد جا باز کردن این کفش نبود و در کل باید بگوییم که لونار گاتو 2 از زمان بیرون آمدن از جعبه آماده استفاده است .  چرم بز، قسمت اصلی بالای کفش را پوشش می دهد و پنجه ی پا را فرا می گیرد. این کفش یکی از نرم ترین رویه های چرمی ای است که تا به حال تجربه کرده ایم، که نه تنها احساس راحتی را بوجود می آورد، بلکه به خوبی اندازه است. شما در می یابید که قسمت فوقانی شامل یک الگوی دوخت منحصر بفرد است که نه تنها به کفش ظاهری منحصر بفرد می دهد ،بلکه از قسمت فوقانی در برابر جا باز کردن زیاد حفاظت می کند. لونار گاتو 2 با هر پایی شکل هماهنگ می گیرد و با این عمل حسی دلخواه را تنها بعد از چند روز پوشیدن می دهد.
 

از لحاظ اندازه، لونار گاتو 2 دقیقا مانند نسخه ی قبلی عمل می کند. به طور معمول اگر برای قالب های کفش نایک سایز 9 را انتخاب می کنیم ، برای لونار گاتو 2  باید به اندازه ی یک دوم سایز بزرگتر، سایز 9.5 را انتخاب کنیم. می دانیم که بعضی ها به افزایش نیم سایز برای کفش چرمی شک دارند اما لونار گاتو 2 بعد از مدتی کمی جمع می شود ، بنابراین افزایش نیم سایز برای ایجاد بهترین سایز توصیه می شود.

 نقد و بررسی:

  وزن:
لونار گاتو 2 با توجه به نرمی فوق العاده ای که فراهم می کند بسیار سبک است. وزن آن 243 گرم است ، یعنی سبک تر و احتمالا راحت تر از میزان متوسط وزن کفش های فوتسال شما. دیگر چه می خواهید؟اگر شما بدنبال کفشی سبک ، نرم و راحت هستید ، لونار گاتو 2 یکی از گزینه های انگشت شمار با این معیار است

 کشش:
لونار گاتو 2 شامل یک الگوی کشش کاملا جدید است. کفی آن از یک لاستیک بسیار نرم  با الگو های متفاوت در سراسر آن ساخته شده است،. از طریق پاشنه و در قسمت داخلی پنجه الگوی کششی بسیار پیچیده ای خواهید یافت که به گونه ای طراحی شده تا به لاستیک اجازه دهد که منعطف شود و کششی مطلوب داشته باشد.قسمت خارجی پنجه شامل الگویی گود می باشد که با رنگی شفاف است در حالی که بقیه ی زیره ی کفش سفت است. ما دریافتیم که کشش کفش بسیار عالی خواهد بود. از آنجایی که لاستیک بسیار نرم و انعطاف پذیر است، زمان زیادی لازم نیست تا کفش جا باز کند  کفش به خوبی از زمان خارج شدن از جعبه به زمین می چسبد. و روی زمین در فضای باز یا زمین های بتنی الگوی کششی کفش را به همان اندازه خوبدیده می شود ، اما از آن جایی که لاستیک از بخش نرم تر روی زمین قرار دارد ، کمی زود تر از آن چه می خواهید فرسوده می شود. با این وجود،هیچ کفش فوتسالی به اندازه ای که این کفش روی بتن دوام نمی آورد و عمر نمی کند. بطور کلی لونار گاتو 2 به خوبی به هر سطح صافی می چسبد و اجازه نمی دهد شما زمین بخورید.

سومین فاکتور وزن کفش؛ وزن کفش تقریبا 240 گرم بوده که بسیار سبک و مناسب می باشد


چهارم جنس رویه و کف کفش؛ رویه کفش از چرم ساخته شده است و در قسمت هایی برای تهویه هوای درون کفش با بیرون، دارای پنال های تهویه هواست که باعث می شود پا درون کفش عرق نکند.

  لمس:
همه وقتی شنیدند که لونار گاتو 2 قرار است از چرم بز ساخته شود هیجان زده شدند. در بیشتر موارد شما اغلب این مساله را نمی بینید، به خصوص از شرکت بزرگی مانند نایک و باید بگویم که واقعا تحت تاثیر کیفیت آن قرار گرفتیم . قسمت چرمی فوقانی دارای ضخامت بسیار خوبی است که یک نرمی مطلوب را ایجاد می کند، اما در عین حال انعطاف پذیری خوب آن یک حس طبیعی ایجاد می کند. این کار بسیار سختی است که کفش فوتسال با این کیفیت چرم پیدا کرد اما لونار گاتو 2 این واقعیت را تغییر میدهد.
 
یکی از پیشرفت های اصلی ای که از لونار گاتو اصلی به لونار گاتو 2 منتقل شده است تنها کیفیت چرم نیست بلکه مقدار چرم در قسمت فوقانی است.کل قسمت پنجه ی پا از چرم بز با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است که به شما احساس فوق العاده ای می دهد. اگر شما یکی از طرفداران کفش فوتسال چرمی هستید لونار گاتو 2 کفشی  است برای شما. لونار گاتو 2 مثالی است برای چگونگی این که چرم ساده ی با کیفیت می تواند یک حس کاملا شگفت انگیز برای شما فراهم کند.
 
در انگشتان و پنجه ی پا، شما متوجه برخی بافت اضافی در قسمت بالایی خواهید شد . این ورقه ی ماسه مانند ، نه تنها به کفش چسبندگی بیشتری به پای شما می دهد بلکه  به دوام قسمت فوقانی  کمک می کند. زیر سازی خارجی کفش به قدر کافی با عقب پا فاصله دارد ، جایی که به ندرت با پا تماس پیدا می کند اما شما باید از آن قسمت پایتان نیز استفاده کنید، راحتی در آن قسمت هم حس می شود. اگر قرار بود یک شکایتی در مورد حس پا داشته باشیم ، باید در مورد زبانه ی کفش باشد. با این که نسبتا خوب است اما  با کیفیت چرم قسمت فوقانی مطابقت ندارد . زبانه ی کاملا چرمی بیشترمورد توجه است .

شوت زدن
ضربه زدن به توپ با لونار گاتو 2 کاملا مستقیم است. هیچ چرم بزی در قسمت فوقانی به طور کامل چسبندگی اضافی روی توپ ایجاد نمی کند، بنابرین حسی که زمان ضربه زدن است نباید چیزی باشد که شما آنرا نپذیرید. اگر شما طرفدار رویه های چرمی نرم هستید از ضربه زدن به توپ با لونار گاتو 2 لذت ببرید.
 
دوام
 هیچگونه مشکل جدی ای با دوام لونار گاتو 2 نیست ، همانطور که گفته شد ممکن است شما به مشکلاتی با سایش زودرس کفش در زمان استفاده ی مداوم از آن روی بتن بر بخورید ، اما اگر شما از آن روی سطوح چوبی یا داخل مکان های سرپوشده استفاده کنید به مشکلی بر نخواهید خورد. در کنار قوزک پا محفظه های هوا می باشد که توصیه می شود بیشتر مراقب این ناحیه باشید.
 
کفش لونار گاتو 2 به عنوان کفشی برای فوتسال بسیار خوش ساخت است و در آن از مواد با کیفیت استفاده شده است. این کفشی است که فکر می کنیم به اندازه ی یک فصل بازی دوام داشته باشد. و  دارای قیمت قابل پذیرشی است. همیشه در ذهن داشته باشید که لونار گاتو 2 شامل رویه ی چرمی است بنابرین برخی مراقبت ها لازم است تا کفش در شرایط مطلوبی باشد.
 
نتیجه گیری؛
 
اگه دنبال یک کفش مناسب برای فوتسال هستید در خرید لونارگاتو شک نکنید! 
اگر حرفه ای فوتسال بازی می کنید حتما می دانید که همه بازیکن ها باید باهم حمله و باهم دفاع کنند، پس پیشنهاد می کنیم اگر بیشتر سمت عقب بازی می کنید حتما کفشی انتخاب کنید که مثل لونارگاتو برای بازیکن عقب گرد مناسب باشد!

و در آخر :
 
خط اف سی 247 نایک چیز های زیادی برای ارائه دارد، به ویژه مدل لونار گاتو 2. رویه ی چرمی بسیار نرم آن به تنهایی این کفش را با ارزش می کند اما با عناصر منحصر بفرد دیگر مانند زیر سازی شبرنگ و نرم نیز ترکیب شده است ، لونار گاتو 2 حقیقا اگر بهترین نباشد ، یکی از بهترین کفش های فوتسال در بازار حال حاضر است. اگر شما به دنبال کفش فوتسال چرمی ای هستید که به شما راحتی ارائه دهد ، و در عین حال سبک باشد  و رویه ی چرمی نرمی داشته باشد،  به شدت به شما توصیه می کنم به سراغ لونار گاتو 2 بروید

 

تاریخچه برند نایک

نایک (تلفظ صحیح نایکی) که امروز نام و لوگو آن برای همگان آشناست،شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان است که در سال 1962 توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ايالات متحده آمريكا تاسيس شد.در سال 1971 دو موسس شرکت نایک تصمیم به تغییر نام شرکت گرفتند و نام Nike را برای آن برگزیدند نام نايك از نام الهه پيروزي در يونان باستان گرفته شده است . و لوگوي آن در همان سال  توسط Carolyn Davidson  به قيمت بسيار پايين 35 دلار طراحي گشته است منظور از اين لوگو بالهاي الهه پيروزي است

اولين باري كه لوگوي مربوطه در سال 1971 طراحي گشت نام نايك با رنگ نارنجي بر بالاي اين تصوير نوشته مي شد . شايد بتوان گفت كه آرم اين شركت حتي از نام آن نيز معروفتر گشته است.
آرم چك مارك معروف در سال 1995 به طور رسمي به عنوان آرم تجاري شركت نايك ثبت گشت . اين بالهاي مجرد طراحي شده توسط Carolyn Davidson آرم بسيار بامعنايي براي كمپاني توليد كننده كفشهاي ورزشي مي باشد.

پس از تغییر نام شرکت خط تولید جدید در شرکت راه اندازی شد و شرکت مستقیما شروع به تولید محصولات کرد و با گذشت زمان تولیدات بیشتر شد و نه تنها ظاهر محصولات بلکه کیفیت آنها به مرور بهتر شد و در سال 1978 نايكي، تكنولوژي Airرا معرفي كرد. اين تكنولوژي که از يك پلاستيك بالشتی شکل پر از گاز در كفه كفش استفاده مي كرد باعث مي شود تا كف كفش نرم تر شود

در سال 1986 که سود شرکت در حدود یک میلیارد دلار برآورد شد مسئولان شرکت به فکر گسترش محصولات و شعب خود در سراسر جهان افتادند و تقريبا تمام وسايل و پوشاك ورزشي مربوط به ورزشهاي پرطرفدار نظير بسكتبال و فوتبال را توليد کردند

سرانجام در سال 1999بیل باورمن در سن 88 سالگی درگذشت و در سال 2004 فیلیپ نایت 66 ساله خود را از پست اجرایی شرکت بازنشسته کرد و  ویلیام پرز (William Perez)  جایگزین او شد.

در اواخر دهه 80، نایک شعار JUST DO IT  را به عنوان شعار تجاری به انحصار خود درآورد

سوپراستارهایی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus و Serena Williams   و تیم های ورزشی مانندبارسلونا , منچستر یونایتد , آرسنال , اینتر میلان , وردربرمن از این مارک استفاده می کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
580456-474

مشخصات

برند
Nike
کیفیت
..
بر اساس مدل
گاتو NIKE
ویژه
آقایان
ورزش
فوتسال
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
کفش پیاده روی نایک وینفلو NIKE WINFLO 8 CW3419-006 کفش پیاده روی نایک وینفلو NIKE WINFLO 8 CW3419-006
جدید
6,700,000 تومان
سایز : 39 40.5 41 42 42.5 43 44 44.5 45.5 46
دارای ضمانت اصالت کالا رویه از جنس مش قدرت تهویه بالا وزن سبک زیره دارای فناوری نایک زوم جهت افزایش سرعت و چابکی و پویایی حرکت زیره دارای فوم جهت نرمی

سایر ویژگی‌ها

برند Nike
کیفیت ..
بر اساس مدل گاتو NIKE
ویژه آقایان
ورزش فوتسال

فهرست