کفش فوتسال نایک مدل Mercurial Victory V IC indoor

برند : Nike

998

998

جدید

وقتی نایک با نشان مرکوریال وارد می شود...

نایک مرکوریال کفش هایی که نرمی و انعطافی تمام نشدنی را به نمایش می گذارد...

جدید ترین رنگ های نایک مرکوریال هم اکنون در اسپرت برند .کفش هایی که بلافاصله بعد از ساخت به یکی از محبوب ترین کفش های سالنی دنیا تبدیل شد...که شاید علاقه ی فوق ستاره ی فوتبال دنیا به این کفش ها،یکی از عوامل اصلی دوست داشتنی بودن این محصول باشد...

جزییات بیشتر

پیشنهاد شگفت انگیز

926,000 تومان

941,000 تومان

این محصول در انبار موجود نیست
 
بررسی تخصصی

نایک مرکوریال کفش هایی ست با حداکثر میزان نرمی و سبکی برای یک کفش فوتسال...

کفش هایی که در فرم ؛با رعایت آنچه که درمورد کفش های فوتسال باید وجود داشته باشد تبدیل به یکی از بهترین های این عرصه خود را به جهان معرفی می کند... 

تاریخچه برند نایک

نایک (تلفظ صحیح نایکی) که امروز نام و لوگو آن برای همگان آشناست،شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان است که در سال 1962 توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ايالات متحده آمريكا تاسيس شد.در سال 1971 دو موسس شرکت نایک تصمیم به تغییر نام شرکت گرفتند و نام Nike را برای آن برگزیدند نام نايك از نام الهه پيروزي در يونان باستان گرفته شده است . و لوگوي آن در همان سال  توسط Carolyn Davidson  به قيمت بسيار پايين 35 دلار طراحي گشته است منظور از اين لوگو بالهاي الهه پيروزي است

اولين باري كه لوگوي مربوطه در سال 1971 طراحي گشت نام نايك با رنگ نارنجي بر بالاي اين تصوير نوشته مي شد . شايد بتوان گفت كه آرم اين شركت حتي از نام آن نيز معروفتر گشته است.
آرم چك مارك معروف در سال 1995 به طور رسمي به عنوان آرم تجاري شركت نايك ثبت گشت . اين بالهاي مجرد طراحي شده توسط Carolyn Davidson آرم بسيار بامعنايي براي كمپاني توليد كننده كفشهاي ورزشي مي باشد.

پس از تغییر نام شرکت خط تولید جدید در شرکت راه اندازی شد و شرکت مستقیما شروع به تولید محصولات کرد و با گذشت زمان تولیدات بیشتر شد و نه تنها ظاهر محصولات بلکه کیفیت آنها به مرور بهتر شد و در سال 1978 نايكي، تكنولوژي Airرا معرفي كرد. اين تكنولوژي که از يك پلاستيك بالشتی شکل پر از گاز در كفه كفش استفاده مي كرد باعث مي شود تا كف كفش نرم تر شود

در سال 1986 که سود شرکت در حدود یک میلیارد دلار برآورد شد مسئولان شرکت به فکر گسترش محصولات و شعب خود در سراسر جهان افتادند و تقريبا تمام وسايل و پوشاك ورزشي مربوط به ورزشهاي پرطرفدار نظير بسكتبال و فوتبال را توليد کردند

سرانجام در سال 1999بیل باورمن در سن 88 سالگی درگذشت و در سال 2004 فیلیپ نایت 66 ساله خود را از پست اجرایی شرکت بازنشسته کرد و  ویلیام پرز (William Perez)  جایگزین او شد.

در اواخر دهه 80، نایک شعار JUST DO IT  را به عنوان شعار تجاری به انحصار خود درآورد

سوپراستارهایی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus و Serena Williams   و تیم های ورزشی مانندبارسلونا , منچستر یونایتد , آرسنال , اینتر میلان , وردربرمن از این مارک استفاده می کنند.

 
جزئیات فنی
برندNike
کیفیتاورجینال Class A
ویژهآقایان
سال ساخت2015
ورزشفوتسال
جنسچرم

نوشتن دیدگاه

کفش فوتسال نایک مدل Mercurial Victory V IC indoor

وقتی نایک با نشان مرکوریال وارد می شود...

نایک مرکوریال کفش هایی که نرمی و انعطافی تمام نشدنی را به نمایش می گذارد...

جدید ترین رنگ های نایک مرکوریال هم اکنون در اسپرت برند .کفش هایی که بلافاصله بعد از ساخت به یکی از محبوب ترین کفش های سالنی دنیا تبدیل شد...که شاید علاقه ی فوق ستاره ی فوتبال دنیا به این کفش ها،یکی از عوامل اصلی دوست داشتنی بودن این محصول باشد...

نوشتن دیدگاه

 
دیدگاه‌ها(1)
1394-04-10

چمن مصنوعی

استوک برای چمن مصنوعی چی دارید؟!

  • آیا این نظریه برای شما مفید بود؟
  • (1) (0)

دیدگاه خود را بنویسید

30 محصول مشابه یافت شد

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

منو

مقایسه 0