برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش پیاده روی زنانه سالامون مدل SPEED CROSS PRO

نام تجاری:

این کفش از سری کفش‌های دو برند سالومون به علت سبک بودن و دارا بودن تکنولوژی S-Lab و سریع خشک شدن لایه‌های آن  مناسب برای شرایط آب و هوایی مرطوب و شرجی می‌باشد.  با توجه به رسیدن فصل بارندگی در ایران به ورزشکارانی که به دنبال کفشی می‌باشند که با آن آزادانه بتوانند در طبیعت و بیرون از فضاهای سرپوشیده ورزش کنند، این کفش را توصیه می‌کنیم. کفه‌های این کفش در دو رنگ سفید و مشکی می‌باشند.

جزییات بیشتر پایین صفحه:

ادامه مطلبShow less
2,618,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
انتخاب سایز
Women's clothing size
Size XS S M L
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
توضیحات

این کفش از سری کفش‌های پیاده‌روی برند سالومون به علت سبک بودن و دارا بودن تکنولوژی S-Lab و سریع خشک شدن لایه‌های آن بسیار مناسب برای شرایط آب و هوایی مرطوب و شرجی می‌باشد.  با توجه به رسیدن فصل بارندگی در ایران به ورزشکارانی که به دنبال کفشی می‌باشند که با آن آزادانه بتوانند در طبیعت و بیرون از فضاهای سرپوشیده ورزش کنند، این کفش را توصیه می‌کنیم. کفه‌های این کفش در دو رنگ سفید و مشکی می‌باشند.

جزییات بیشتر پایین صفحه:

رویه:ویژگی ساختاری متوسط با  پارچه ای ضد خش و ضد آب و ضد گل و لای از جنس مش می باشند. مش پارچه ای نرم، سبک و مشبک (رویه کفش به مانند تور دارای روزنه های کوچکی است که گردش هوا را در کفش آسان تر می کند) از الیاف پلی استر با هدف خشک و خنک نگه داشتن پوست، به عنوان پارچه ترکیبی در کفش ها و لباس های ورزشی به کار می رود.

برای محافظت از روی پا، احساس راحتی پا در لایه درونی و ثابت نگه داشتن پا هنگام فعالیت از تکنولوژی SENSIFITاستفاده شده این تکنولوژی متشکل از لایه پلاستیکی متصل به بند، است.

دارای تکنولوژی  QUICKLACEمی باشد در این تکنولوژی بند کشی قابل تنظیم جهت راحتی و سرعت بیشتر در بستن و بازکردن بندها. بندها با بست ضامنی بر روی زبانه کفش ثابت می­شوند.می توانید سبک، سریع و راحت بدون اینکه بندها باز شوند، بدوید.

زیره کفش:متشکل از سه لایه درونی و میانی و بیرونی

لایه بیرونی  در شرایط بارانی و گل و لای با فناوری Contagrip است، در این فناوری زیره کفش ها ضد لغزش(NON Marking) است و باعث ایجاد اصطکاک در تمامی سطوح شده و کفش ها را برای استفاده در سطوح گوناگون مناسب می­کند.  

درلایه میانی و درونی که لایه ای با وزن بسیار اندک است برای افزایش دوام، استحکام و تقویت مقاومت کششی درعین انعطاف‌پذیری زیره کفش، ازبالشتک های تزریقی EVA استفاده شده،EVA  کائوچو یا همان پلاستیک طبیعی بوده که توسط گوگرد تقویت شده است به این عمل «ولکانیزه» می‌گویند عمل ولکانیزه موجب دوام و استحکام کفش می شود .

همچنین برای راحتی و انعطاف بهتر زیره در لایه درونی از تکنولوژی ORTHOLITE  استفاده شده است.

وزن و سایز:

UK 5.5 با وزن 275 گرم

UK 8.5 با وزن 325 گرم

تاریخچه برند سالامون

سالامون یک شرکت فرانسوی تولید کننده محصولات ورزشی است که در سال 1947 توسط «فرانسیس سالومون»، همسر و پسرش «گئورگی» در شهر «انسی» فرانسه تاسیس شد  سالامون در سال های 1997 تا 2005 میلادی توسط شرکت مشهور آدیداس اداره می شد و از آن زمان تا به حال، از زیرمجموعه های Amer Sports به شمار می رود‏.

در سال 1997 شرکت سالامون توسط شرکت مشهور آدیداس خریداری شد سپس در 2 مه 2005 به قیمت 485 میلیون یورو به شرکت فنلاندی امر اسپورت واگذار شد.مدیر کنونی سالامون (Heikki Takala) است.دفتر مرکزی آن در شمال آمریکا و در شهر (ogden) قرار دارد.

سالامون محصولات گوناگونی برای ورزش های مختلفی مانند کوهنوردی، اسکی،اسنوبرد، پیاده روی، گلگشت برای بیش از 40 کشور در 5 قاره تولید می کند و بیشتر محصولات خود را بر کوهنوردی و راه رفتن در مناطق سخت و نا هموار ساخته است که این یک ویژگی برای سالامون است و بیشتر مردم در جهان این برند مطرح را با کوهنوردی و مقاومت بالای آن می شناسند. شرکت های وابسته به شرکت سالامون Bonifire و Mavicهستند که Bonifire شرکت تولید کننده اسنوبرد و Mavic شرکت فرانسوی تولید کننده دوچرخه است.

سالامون در طول 65 سال ابداعات و ایده های نوآورانه گسترده ای در زمینه تجهیزات کوهنوری از جمله کفش و اسکی و لوازم و پوشاک مورد نیاز کوهنوردی به‌وجود آورد و توانست خود را در این زمینه مطرح کند. همچنین این شرکت یکی از پیشگامان طراحی و تولید تجهیزات ورزشهای زمستانی و برفی است. یک تجربه زمستانی عالی را میتوان با محصولات گرم و راحت سالامون داشت!

از ویژگی های محصولات سالامون می توان به ویژگی Contagrip زیره کفش ها که آنها را در مقابل تمامی شرایط ناهموار زمین مساعد می کند و می توان و در هر شرایطی بدون نگرانی از لغزندگی از آنها استفاده کرد .

از دیگر تکنولوژی های مطرح و منحصر به فرد سالامون می توان به تکنولوژی Endofit اشاره کرد که این ویژگی باعث بهتر و راحت فیت شدن کفش در پا می شود.

تکنولوژی Ortholite و کفه های eva استفاده شده در اکثر کفش های سالامون به این کفش ها نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای داده و پا در کفش احساس راحتی و خوبی دارد.

از طراحی های نوآورانه سالامون میتوان به SX اشاره کرد که پس از 5 سال پروژه تحقیقاتی سرانجام در ابتدای دهه 1980 سری SX از بوت های اسکی رونمایی شد این بوت محصولی تولیدی با همکاری طراح فرانسوی Roger Tallon بود.

در سال 1984 سری SX91  بوت های اسکی رونمایی شد که در این سری از ایده های جدید مثل قابلیت انعطاف و خم شوندگی در طرفین بود این طراحی با همکاری Roger Pitiot طراح فرانسوی انجام شد.

مرکز اصلی و اختصاصی طراحی های سالامون واقع در شهر «انسی» در کشور فرانسه است.

تاریخچه و توضیحات برند سالامون

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
376080

مشخصات

برند
SALOMON
کیفیت
..
ساخت کشور
ویتنام
ویژه
بانوان
سال تولید
2015
جنس
مش
استحکام
2 از 5
دوام
3 از 5
سبکی وزن
3 از 5
گردش هوا
3 از 5
درجه نرمی
4 از 5
محافظت
2 از 5
ضد آب
بله
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
کفش پیاده روی زنانه اورجینال ریباک Reebok Mega Flexagon FU8676 کفش پیاده روی زنانه اورجینال ریباک Reebok Mega Flexagon FU8676
3,836,800 تومان
سایز : 37.5
جنسیت: زنانه جنس: پارچه زیره کفش: مقاوم در برابر سایش , کاهش فشار وارده ویژگی های تخصصی: قابلیت گردش هوا , کاهش فشارهای وارده نحوه بسته شدن: بند
کفش پیاده روی کالیکستو آواکادو Kaalixto Avocado کفش پیاده روی کالیکستو آواکادو Kaalixto Avocado
جدید
3,150,000 تومان
سایز : 40 41 42 43 44 45
جنس: جیر رنگ: سفید سبز زیره: لاستیک نحوه بسته شدن: بندی مقاوم در برابر سایش قابلیت گردش هوا مناسب برای آقایان مناسب برای پیاده روی، دویدن و باشگاه

سایر ویژگی‌ها

برند SALOMON
کیفیت ..
ساخت کشور ویتنام
ویژه بانوان
سال تولید 2015
جنس مش
استحکام 2 از 5
دوام 3 از 5
سبکی وزن 3 از 5
گردش هوا 3 از 5
درجه نرمی 4 از 5
محافظت 2 از 5
ضد آب

فهرست