معرفی کفش ورزشی مناسب برای کمر درد !!

6 ماه پیش
Rate this post

بهترین برند های تولید کننده کفش استاندارد برای دیسک کمر

کمردرد یک وضعیت پزشکی فوق‌العاده رایج است که می‌تواند برای روز شما بسیار عذاب آور باشد. درمان های رایج مانند فیزیوتراپی، تمرینات هدفمند و داروها اغلب می توانند علائم را کاهش دهند. به سادگی پوشیدن یک جفت کفش حمایتی و با بالشتک نیز می تواند در کاهش درد آن تاثیرگذار باشد.

بنابراین تصمیم گرفتیم 4 نمونه از بهترین کفش ها از برند های معروف که برای درد در ناحیه کمر مفید هست در این مقاله می‌پردازیم:

1. Hoka Women’s Bondi 8

Bondi 8 هوکا زنانه پشتیبانی راحت و جذب ضربه عالی را ارائه می دهد که برای کسانی که کمردرد دارند بسیار مهم است. بالشتک مخملی و ساخت با کیفیت آن را به انتخابی آسان برای بهترین انتخاب کلی زنانه تبدیل کرده است.

اگر می خواهید یک کفش پیاده روی معمولی داشته باشید، گزینه خوبی هستند، اما ممکن است برای دویدن طولانی مدت خیلی سنگین باشند. این کفش دارای طراحی متا راکر است که به حرکت پا به جلو کمک می‌کند و باعث انتقال نرم‌تر از پاشنه به پا می‌شود و ضربه را بر روی مفاصل نرم می‌کند. همچنین دارای پشتیبان قوس چشمگیر در زیره تمام قد فوم EVA است که پاهای شما را در یک راستا نگه می دارد تا فشار روی عضلات پشت شما کاهش یابد.

بریدگی پاشنه فوق‌العاده‌ای است، بنابراین هرگز نباید نگران تشکیل تاول باشیم. همچنین این کفش به اندازه کافی سبک است تا از هرگونه مالش یا ناراحتی جلوگیری کند.

جعبه انگشت پا پهن و نرم است و به انگشتان پا اجازه می دهد تا به راحتی در اطراف حرکت کنند. پاشنه کاملاً بدون هیچ گونه مالش یا ناراحتی بسته می شود.

طور کلی، ما این کفش‌ها را برای کسانی که به دنبال کفش‌های راحت و حمایت‌کننده هستند، به شدت توصیه می‌کنیم

2. Adidas Ultraboost

کفش دویدن Ultraboost مردانه آدیداس ترکیبی ایده آل از بالشتک، پایداری و پشتیبانی را ارائه می دهد. زیره صاف و تمام قد این کفش، بازگشت انرژی خوبی را در هر مرحله فراهم می کند و در عین حال محافظت در برابر ضربه و جذب ضربه را که دوندگان مبتلا به کمردرد در کفش دویدن می خواهند، فراهم می کند

ساختار ارگونومیک پاشنه و قسمت بالایی که پا را  آغوش می گیرد، برای یک تناسب حمایتی و محکم که از لغزش پاشنه و همچنین تاول های پا جلوگیری می کند . زیره لاستیکی به طور طبیعی خم می‌شود تا یک سواری نرم و انعطاف‌پذیر داشته باشید و در عین حال کشش فوق‌العاده‌ای را روی سطوح خیس و خشک ایجاد می‌کند.

این کفش در طیف وسیعی از اندازه های مردانه عرضه می شود، اما آنها فقط در عرض های معمولی در دسترس هستند. چه مسافت های کوتاه و چه طولانی را دوست داشته باشید، این کفش یک انتخاب عالی برای دوندگان در فضای باز است که جاده ها یا مسیرهای آسفالت شده را ترجیح می دهند. به‌علاوه، تناسب راحت و طراحی ساده، آن‌ها را برای پوشیدن لباس‌های غیررسمی ایده‌آل می‌کند

 

Asics GEL-Nimbus .3

کفش اسیکس نیمباس یک کفش همه کاره است که در خارج از جعبه احساس بسیار خوبی دارد. با رویه توری نرم و مهندسی شده و پانل میانی پا انعطاف پذیر، تناسب راحت و راحت را ارائه می دهد. زیره لاستیکی با مواد سبک تر اما قوی تر از زیره های استاندارد ساخته شده است که پایداری بیشتر و مقاومت خوبی در برابر سایش ایجاد می کند.

چه دونده مسافت هستید و چه نیاز به یک کفش راحت و پشتیبانی برای تمام روز روی پای خود داشته باشید، Nimbus یک انتخاب عالی برای محافظت در برابر ضربه پیشرفته است. این گرانتر از برخی از گزینه های دیگر در اینجا است، اما ما فکر می کنیم کیفیت و ویژگی ها ارزش سرمایه گذاری را دارند.

New Balance X .4

اگر پاهایتان پهن است، کفش‌های دویدن New Balance Fresh Foam X را بررسی کنید که دارای یک جعبه پنجه جادار و فضای بیشتری در کل کفش هستند. این کفش در گزینه‌های معمولی، پهن یا بسیار پهن عرضه می‌شود تا بتوانید تناسب سفارشی‌تری داشته باشید.

هنگام آزمایش، متوجه شدیم که بالشتک Fresh Foam X آن در حالی که جذب ضربه قابل اعتمادی را ارائه می‌کند، در زیر پا بسیار مجلل و مجلل است. همچنین دارای یک راکر در کفی است که امکان انتقال صاف و آسان را فراهم می کند و مقداری فشار را از عضلات کمر ما می گیرد.

علاوه بر این، این کفش دارای یک پایه گسترده و پایدار برای پشتیبانی بیشتر و یک زیره لاستیکی چسبنده است که هر دو برای کسانی که نگران عدم تعادل و اصلاح پشت خود هستند بسیار مهم است. یک پاشنه شمار محکم به نگه داشتن پاهای شما در جای خود و جلوگیری از حرکت بیش از حد جانبی که می تواند منجر به آسیب شود کمک می کند.

اگرچه این کفش کمی گران است، اما برای دوندگان پاهای گشاد یا واکرهایی که نیاز به یک کفش حمایتی با محافظ شیک و ضربه‌گیر دارند، ایده‌آل است.

 

در نهایت انتخاب کفش ورزشی مناسب برای کمر درد میتواند به شما کمک کند تا در هنگام ورزش کمرتان را در حالت صحیح نگه دارید تا درد درناحیه کمرتان کاهش یابد . به منظور خرید از این کفش ها می‌توانید در فروشگاه sportbrand.ir مراجعه کنید

Rate this post
0
نویسنده مطلب sportbrand

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رفتن به نوار ابزار