بهترین کفش پیاده روی رو بشناس…

2 سال پیش
بهترین کفش پیاده روی
Rate this post

بهترین کفش پیاده روی

انتخاب کفش مناسب برای پیاده روی و حتی راه رفتن، نقش مهمی در سلامت پاهای ما ایفا می کند. شما باید به نکات بسیار زیادی توجه کنید تا بتوانید یک کفش مناسب پای خودتان انتخاب کنید؛ در حال حاضر یکی از دلایل درد و ورم کردن پاها، استفاده از کفش های نامناسب است که می توان با در نظر داشتن چند نکته در زمان خرید، بهترین کفش پیاده روی را برای خودتان انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم چند عامل مهم در این زمینه را معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین کفش پیاده روی

بهترین کفش پیاده روی رو بشناس

 

زیره و لایه میانی

اولین گزینه برای انتخاب بهترین کفش پیاده روی این است که کفش زیره مقاومی داشته باشد. استفاده از کفشی که زیره مناسب دارد تا ضربه و انتقال آن به پا به آرامی انجام شود و پا دچار درد و التهاب نشود؛ عامل مهمی برای انتخاب کفش است. بهترین کفش پیاده روی معمولا زیره های فوق العاده ای دارد که طراحی آن مخصوص پیاده روی است، یعنی به صورتی داخل کفش کار گذاشته شده تا فشار زیادی به پا وارد نکند.

لایه میانی، قسمت دیگریست که در میزان راحتی بهترین کفش پیاده روی تاثیر دارد. لایه میانی در کفش ها معمولا فشار کمتری نسبت به وزن شما به سطح می دهند و در کنار آن ضربه هایی که از زمین به کفش وارد می شوند را تا حد زیادی کاهش داده و سبب احساس راحتی در پا می شوند.

شرکت های تولید کننده کفش پیاده روی که معمولا محصولات آن ها جزء بهترین کفش پیاده روی در جهان است در طراحی لایه میانی از فوم های با کیفیت استفاده کرده تا نه تنها وزن آن سبک بوده، بلکه مقاومت بالایی هم داشته باشد.

 

میزان انعطاف پذیری

دومین موردی که در انتخاب بهترین کفش پیاده روی اهمیت بسزایی داشته و به شما کمک می کند تا پیاده روی های طولانی مدت، بدون هیچ گونه فشاری روی پاهایتان انجام دهید، میزان انعطاف پذیری کفش است.

در زمان پیاده روی فشارهایی روی پنجه پا می آید که اگر کفش شما انعطاف خوبی داشته باشد، آن را اصلا حس نخواهید کرد.

 

وزن کفش

عامل بعدی که این ترکیب سه نکته مهم را می سازد، وزن کفش است. کفش های ورزشی مثل کفش پیاده روی باید وزن کمی داشته باشند تا هر فردی با هر شرایط جسمانی بتواند راحت راه برود و همین سبب شده تا پای شما به راحتی از زمین بلند شود. معمولا بهترین کفش پیاده روی از لایه های  EVA استفاده می کنند که هم وزن کفش را به صورت چشمگیری کاهش داده و هم این که وزن آن را کم می کند.

 

شکل ظاهری کفش

این عامل خیلی به سلیقه افراد بستگی دارد؛ اما شکل ظاهری کفش پیاده روی هم در زمان خرید آن باید مورد بررسی قرار بگیرد، به خصوص زمانی که شما می خواهید بهترین کفش پیاده روی زنانه یا مردانه را انتخاب کنید. شما اگر می خواهید کفش زنانه یا مردانه انتخاب کنید باید به زیبایی ظاهری کفش در کنار سایر فاکتورهای آن توجه کنید. طراحان و شرکت های برتر تولید کننده کفش های مخصوص پیاده روی روی طراحی های متفاوت برای مردانه، زنانه و بچگانه زمان زیادی می گذارند تا هر سیلقه ای را پوشش دهند.

 

ویژگی های بهترین کفش پیاده روی در یک نگاه:

  • بخش جلوی کفش باید دارای فضای مناسب باشد تا پنجه پا اذیت نشود.
  • کفش باید بتواند تا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دوام بیاورد.
  • سایز کفش باید با پای افراد تناسب داشته باشد. در زمان پیاده روی و فعالیت حجم پا تغییر می کند به همین دلیل بهترین زمان بررسی سایز کفش در انتهای روز است تا سایز، واقعی باشد.
  • کف بهترین کفش پیاده روی نازک نیست؛چون شما ممکن است در زمان راه رفتن روی مسیرهای متفاوتی بروید که به پا فشار می روند.
  • بخش پشت کفش باید سفت و مقاوم باشد؛ اما پاشنه باید نرم و سبک طراحی شده باشد.
  • اگر کفش به پای شما گشاد باشد در زمان راه رفتن به داخل حرکت کرده و اگر تنگ باشد پا به بیرون کفش هدایت می شود.
  • کفی کفش باید با کیفیت بوده و معمولا برای پیاده روی ضد شوک داشته باشد بهتر است.
  • کفی کفش تا حد زیادی باید مقاوم باشد اگر احساس راحتی با آن نداشتید از کفی های ژله ای استفاده کنید.
  • احساس راحتی با کفش هم فاکتور مهم دیگری است که شما خودتان احساس کنید که راحت با کفش راه می روید.

 

خرید بهترین کفش پیاده روی

تا به این جا با نکات مهم در زمان انتخاب بهترین کفش پیاده روی آشنا شدیم، که مورد مهم پس از در نظر گرفتن آن ها خرید کفش پیاده روی است. برای خرید کردن کفش پیاده روی شما می توانید به دو صورت عمل کنید.

امروزه با استفاده روز افزون مردم از اینترنت و گسترش فروشگاه های اینترنتی در تمام حوزه، می توانید هر کفشی که نیاز دارید مانند کفش های پیاده روی را به صورت آنلاین از فروشگاه های عرضه کننده، تهیه کنید. خرید های آنلاین یک سری مزایایی در اختیار شما قرار می دهند، اول از همه این که شما امکان مقایسه گسترده ای دارید و این انتخاب را ساده و راحت تر می کند.

دسترسی شما به هر نوع کفشی که نیاز دارید نا محدود بوده چون دیگر نیازی نیست تا زمان و انرژی زیادی صرف کنید تا کفش مد نظرتان را پیدا کنید و در هر جای ایران که باشید در کم ترین زمان ممکن محصول به دست شما می رسآد. و میتوانید به راحتی بهترین کفش های اسپرت و پیاده روی را در فروشگاه اینترنتی اسپرت برند و ببیند و بهترین ها را خرید کنید. در این فروشگاه کفش هایی از برند های نایک، آدیداس، ریبوک، اسکیچرز و… عرضه می شود

روش دوم برای خرید بهترین کفش پیاده روی هم این است که مانند سابق به فروشگاه های حضوری بروید و کفش های مد نظرتان را امتحان کنید تا بهترین آن را انتخاب نمایید؛ اما با توجه به شرایط و دغدغه های زندگی و کمبود زمان، مردم ترجیح می دهند تا خرید بهترین کفش پیاده روی را به صورت آنلاین انجام دهند.

 

Rate this post
0
نویسنده مطلب sportbrand

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رفتن به نوار ابزار