رونمایی از بسته جدید کفش فوتبال نایک با عنوان نور افکن

12 ماه پیش
Rate this post

آخرین بسته کفش فوتبال نایک بسته نخبگان یا elite pack بود که تقریبا ۴ ماه از انتشار آن میگذرد و حالا ما در ادامه مسیر رقابتی و مارپیچ بین سه برند آدیداس ، نایک و پوما شاهد بسته جدید نایک هستیم.

دیروز نایک از بسته جدید کفش فوتبال خود با عنوان flood light که در لغت به معنای “نورافکن” است رونمایی نمود ، آخرین بسته کفش فوتبال نایک بسته نخبگان یا elite pack بود که تقریبا ۴ ماه از انتشار آن میگذرد و حالا ما در ادامه مسیر رقابتی و مارپیچ بین سه برند آدیداس ، نایک و پوما شاهد بسته جدید نایک هستیم.

زمستان سرد و تاریک در راه است و وقت روشن کردن نورافکن استادیوم ها است تا سردی و تاریکی جو ورزشگاه ها را در کنار هواداران پرشور بشکند ، ولی نایک در بسته جدید خود سعی نموده تا نورافکن را در پاهای بازیکنان تعبیه کند و هر بازیکن حکم یک نورافکن سیار و متحرک را داشته باشد و بخوبی باعث درخشش او شود.

بسته نورافکن جدید نایک شامل چهار بمب افکن از نسخه های جدید کفش فوتبال خود است که شامل مجیستا اوبرا۲ ، مرکوریال سوپرفلای۱۱ ، هایپرونوم فانتوم ، تمپو لجند ۶ است.

طبق رسم تازه نایک در رونمایی از بسته جدید خود علاوه بر نسخه های چمنی ، نسخه فوتسالی و خیابانی کفش ها را نیز معرفی نموده تا سالنی بازها و پادشاهان خیابان نیز از این بسته جدید بی بهره نباشند.

در این بسته جدید کفش ها دارای تم و رنگ واحدی نیستند و هر مدل کفش رنگ و تم خاص خود را دارد که به جذابیت این بسته افزوده است ، نقطه مشترک این بسته استفاده از رنگ های گرم و انرژی بخش است که با دیدن آنها هیجان را به بازی شما می افزاید.

نایک مجیستا

آبی فیروزه ای و سبز پر رنگ تم اصلی مجیستا اوبرا ۲ است که با لوگوی زرد رنگ نایک مزین شده و نکته جالب رنگ متفاوت نسخه سالنی یا خیابانی کفش یعنی نایک مجیستا ایکس پروکسیمو۲ است که کاملا خاکستری رنگ است و با نسخه چمنی خود کاملا فرق درد ، چیزی که قبلا ما شاهد آن نبوده ایم.

نایک مرکوریال

بنفش و نارنجی بصورت قرینه رنگ اصلی مرکوریال سوپرفلای را تشکیل میدهند و در نسخه سالنی یعنی مرکوریال ایکس پروکسیمو نیز فقط رنگ بنفش به همراه رنگ مشکی دیده میشود.

نایک هایپرونوم

رنگ مشکی ، بنفش و نارنجی سه رنگی هستند که در هایپرونوم فانتوم بصورت بسیار زیبا ترکیب شده و در مدل هایپرونوم ایکس پروکسیمو رنگ مشکی رنگ غالب کل کفش است و جزییات آبی رنگ به همراه لوگوی نارنجی نایک دیده میشود.

نایک تمپو

در مدل تمپو لجند ۶ رنگ بنفش تیره شبیه انگور رنگ غالب کفش است و با رنگ فسفری پاشنه کفش ترکیب زیبایی را بوجود اورده و همانند مجیستا در نسخه سالنی نایک تمپو ایکس رنگی کاملا خاکستری دارد و نقطه متمایز آن لوگوی فیروز های کناره کفش است.

 

همه مدل های این بسته زیب دارای رنگ های بسیار زیبا و هیجان انگیز هستند و نقطه عطف تفاوت رنگ نسخه چمنی و نسخه سالنی در هر مدل کفش است که باید این خلاقیت را برای اولین بار به نام نایک ثبت نمود.

Rate this post
0
نویسنده مطلب sportbrand

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رفتن به نوار ابزار