معرفی کیت ورزشی لیورپول در سال 2020

4 سال پیش
Rate this post

کیت ورزشی لیورپول از کیت های محبوب در سراسر جهان شناخته می شود. لیورپول یکی از بهترین تیم های دنیا است و درست چندماه پیش توانست عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند. موفقیت های لیورپول در این فصل نیز ادامه دار بود و آن ها برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر انگلیس، جامی که بیش از 30 سال انتظارش را می کشند، تنها 13 بازی فاصله دارند. محبوبیت روز افزون آن ها سبب شده تا فروش پیراهن این تیم رکوردهای جدیدی را بزند.

کیت ورزشی لیورپول از ابتدا تا کنون

کیت اول لیورپول توانست رکورد فروش 13 میلیون نسخه را از آن خود کند و سودی مناسب را برای کمپانی تولید کننده یعنی نیوبالانس به ارمغان بیاورد. نیوبالانس یکی از شرکان اصلی باشگاه لیورپول به حساب می آید که تقریبا از فصل 2015 برای لیورپول کیت طراحی می کند. کیت های طراحی شده توسط این برند آمریکایی اغلب از جلوه های مینیمالیسمی برخوردار بوده و به همین خاطر جلوه ای ساده به پیراهن تولید شده می دهد. طی این 5 فصل همواره کیت های نیوبالانس توانسته بالاترین شاخص کیفی را به دست بیاورد و ضمن حفظ محبوبیت نزد هوادارن به فروش هر چه بیشتر نیز دست پیدا کند. به همین خاطر در ادامه به بررسی کیت فصل 2020 لیورپول می پردازیم.

کیت ورزشی لیورپول گلوری و لباس اول

انتخاب کد رنگ کیت ورزشی لیورپول

کمپانی نیوبالانس برای طراحی پیراهن این فصل لیورپول اقدام به نظرسنجی بین هوادارن کرده بود. نیوبالانس از هوادارن خواسته بود تا چند المان با ارزش این تیم را در سالیان گذشته بازگو کنند. بیشتر هوادارن لیورپول به یاد بهترین تیم آن زمان لیورپول که هدایتش را بیل شنکلی بر عهده داشت، طرح رنگ را انتخاب کردند. نیوبالانس نیز اسم این مدل رنگ را Paisley نامید که از کد رنگ PANTONE: PMS 186 تشکیل شده بود.

این مدل رنگ درست براساس کد رنگ پیراهن در دهه 90 میلادی انتخاب شده است. به همین خاطر نقشی اساسی در محبوبیت و فروش هرچه بیشتر این پیراهن داشته است و ضمن اینکه سبب شده تا طراحی نهایی این لباس نیز زیبا از آب در بیاید. در کیت های دوم و سوم نیز این کمپانی روی به استفاده المان هایی نظیر تفاوت رنگی آورده است. برای مثال کیت سوم لیورپول از کد رنگ PMS 326 استفاده می کند که در کنار رنگ تمام مشکی،جلوه ای مدرن و زیبا به پیراهن داده است.

کیت ورزشی لیورپول

فناوری ساخت و طراحی

نیوبالانس برای طراحی پیراهن لیورپول از فناوری های خاصی استفاده کرده است. برای مثال یکی از فناوری های به کار رفته در این پیراهن، NB DRY نام دارد. به کمک این فناوری هنگامی که بازیکن عرق می کند، پیراهن به دلیل دارا بودن روزنه های تنفسی و کنترل گردش هوا، دچار سنگینی نمی شود و به هیچ وجه وزن پیراهن اضافه نمی شود.  در طراحی این پیراهن نیز یقه ها به صورت گرد طراحی شده و فاقد هرگونه بند و کش دورگردن است. این سبک از طراحی علاوه بر مینیمال جلوه دادن طراحی، به فرم اصلی طرح نیز صدمه نمی زند.

در تمامی پیراهن های تولید شده برای کیت لیورپول از نشان holographic جهت نشان دادن بالاترین درجه کیفی استفاده شده است. این یعنی در تمامی فروشگاه های نیوبالانس این نشان بر روی پیراهن ها حک شده تا خیال خریدار از بابت کیفیت پیراهن راحت باشد. نیوبالانس برای کم کردن وزن پیراهن لیورپول، روی به استفاده از پلی استر آورده و به همین خاطر یکی از شعارهای حفظ محیط زیست را نیز در زمان معرفی کیت لیورپول به کار برده است.  نیوبالانس در مجموع برای پیکج کیت لیورپول، 3 مدل کیت در نظر گرفته که هر 3 این کیت در این فصل مورد استفاده قرار گرفته.

 کیت ورزشی لیورپول در بازی های خانگی

کیت اول که کیت اصلی لیورپل است و در بازی های خانگی و خارج از خانه از آن استفاده می شود. کیت دوم رنگ سفید دارد و در بازی های خارج از خانه به عنوان گزینه دوم مورد استفاده قرار می گیرد و کیت سوم که رنگ مشکی دارد به عنوان آخرین گزینه مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال پس از به توافق نرسیدن مسولان لیورپول با مسولان آتلتیکو مادرید برای استفاده از کیت دوم در لیگ قهرمانان اروپا، کیت سوم مورد استفاده قرار گرفت.

گفته می شود که این فصل آخرین فصلی است که نیوبالانس برای لیورپول کیت طراحی می کند.  از فصل آینده باشگاه لیورپول با کمپانی نایک قراردادی 10 ساله به ارزش بیش از 750 میلیون یورویی می بندد و به همین خاطر کیت های

Rate this post
0
نویسنده مطلب SportBrand

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رفتن به نوار ابزار