معرفی و بررسی بهترین کفش های فوتبال 2019

4 سال پیش
بهترین کفش های فوتبال 2019
Rate this post

کفش های فوتبال از گذشته تا به امروز تکامل بسیاری یافته اند. کفش هایی که روز به روز پیشرفته تر می شوند و رقابت تنگاتنگی میان برند های مختلف ورزشی برای تولید بهترین کفش های فوتبال دنیا در جریان است. برترین برند های تولید کننده ورزشی از آدیداس و نایک و پوما گرفته تا سایر برند ها به دنبال گسترش بازار خود هستند، در نتیجه با پیشرفته ترین و برترین طراحان به دنبال تکامل بیشتر محصولات خود می باشند. در این مطلب در سایت اسپورت برند قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین کفش های فوتبال 2019 بپردازیم که توسط برترین تولید کنندگان این عرصه در سال 2019 مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

لیست بهترین کفش های فوتبال 2019

NIKE PHANTOM VSN

در لیست ابتدایی بهترین کفش های فوتبال 2019 ما محصولی از نایک قرار می گیرد. هروقت نایک از یک کفش جدید فوتبالش رونمایی می کند، معمولا هیجان بسیاری را بر می انگیزد زیرا این بدان معنی می باشد که ما شاهد نوآوری ها و تحولاتی خواهیم بود که تا آن روز دیده نشده و منحصر به فرد خواهد بود. NIKE PHANTOM VSN با طراحی اختصاصی و جدید، بسیار مورد توجه است.
فیل وودمن، طراح می گوید: “ما یک کفش مش (به سبک توری) مشکی را طراحی کرده ایم که متناسب با بیشتر پا ها باشد، و از ترشح بیش از اندازه جلوگیری کند.” فیلیپ کوتینیو و کوین دیبروین دو ستاره برزیلی و بلژیکی فوتبال در جام جهانی از آن رونمایی کردند. همچنین ستارگان فوتبال زنان، فران کربی و مالری پوگ هم آن را استفاده کرده اند. این کفش ها برای بازیکنان خلاق و تکنیکی فوتبال به بهترین شکل طراحی شده که تمام نکات فنی متناسب با این موضوع در آن پیاده شده است.

بهترین کفش های فوتبال 2019

NIKE PHANTOM VSN

 

یکی از بهترین کفش های فوتبال 2019 مدل ADIDAS X18+

قطعا نایک و آدیداس بالاتر از سایر برند های کفش های ورزشی رقابت بسیار نزدیکی با هم دارند. در دومین مورد از بهترین کفش های فوتبال 2019 ما به محصولی از آدیداس تحت عنوان ADIDAS X18+ می پردازیم که انتخاب گابریل ژسوس برزیلی، محمد صلاح، ستاره فوتبال مصری باشگاه لیورپول و لوییز سوارز ستاره اروگوئه ای باشگاه بارسلونا است. این کفش با تکنولوژی Speedframe که به گونه ای طراحی شده تا پا را به خوبی در زمان سرعت گرفتن و شتاب بازیکن قفل کرده، در حالی که قسمت فوقانی آن کاملا نرم بوده و به بهترین شکل مهارت بازیکن را حفظ می کند. میخ های کف آن برای سرعت گرفتن بازیکن به هبترین شکل بهبود یافته اند.قطعا همین که سه نفر از مرگبار ترین مهاجمان فوتبال دنیا از آن بهره می برند برای تایید کارایی فوق العاده آن کافی است.

بهترین کفش های فوتبال 2019

ADIDAS X18+

NIKE MERCURIAL SUPERFLY 360

آخرین نسخه از NIKE MERCURIAL SUPERFLY 360 با طراحی فوق العاده و سطح بالای خود انتخاب اول کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی فوتبال دنیا است، پس بدون تردید ما شاهد یکی از بهترین کفش های فوتبال 2019 هستیم که باز هم از کمپانی نایک می باشد. نوآوری های به کار رفته در این کفش که باعث می شود تا به بهترین شکل پا را در آغوش گرفته و فاصله میان پا و کف کفش را از بین برده و پوشش دهد. در مجموع گفته می شود این تنها کفش فوتبالی است که این امکان را فراهم می کند. این تکنولوژی نوید بخش شتاب گیری ایده آل توسط بازیکن است.

بهترین کفش های فوتبال 2019

NIKE MERCURIAL SUPERFLY 360

ADIDAS PREDATOR 18+

در ادامه لیست بهترین کفش های فوتبال 2019 باز هم به آدیداس می رسیم، این کفش مشهور قرمز و مشکی آدیداس بهتر و تکامل یافته تر از همیشه بازگشته است. شاید کفش های مرکوریال نایک محبوب ترین میراث نایک باشد، اما سابقه ADIDAS PREDATOR به سال 1994 باز می گردد که کریگ جانسون استرالیایی برای نخستین بار از آن رونمایی کرد. ما در بیست و پنجمین سالگرد این کفش ها شاهد بهبود چشمگیری در آن ها هستیم. این کفش های با سابقه آدیداس کمتر بر قدرت تمرکز داشته و بیشتر بر روی کنترل متمرکز است. مهمترین بخش زیبایی این کفش ترکیب رنگی خاص آن است. این محصول به روز شده و فوق العاده آدیداس که یکی از بهترین کفش های 2019 هم می باشد، توسط پوگبا ستاره فرانسوی باشگاه منچستر یونایتد، مسوت اوزیل ستاره آرسنال، ایوان راکیتیچ هافبک بازیساز باشگاه بارسلونا و دله الی ستاره جوان تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام مورد استفاده قرار می گیرد. با این توصیفات دیگر نباید تردیدی در حضور آن به عنوان یکی از مهترین کفش های فوتبال 2019 داشت.

بهترین کفش های فوتبال 2019

ADIDAS PREDATOR 18+

بهترین کفش های فوتبال 2019 از برند پوما PUMA FUTURE 2.1 (UPRISING PACK)

قطعا بعد از نایک و آدیداس، یکی از مهم ترین و بهترین کفش های فوتبال 2019 و قبل از آن کفش های تولید برند پوما است. PUMA FUTURE 2.1 یکی از برترین کفش های برند پوما می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این کفش فوتبالی این است که به بهترین شکل به بازیکن اجازه می دهد آن را با هر میزانی که بخواهد ببندد و تنظیم کند. از جمله بازیکنان مشهوری که از آن استفاده می کنند باید به آرناتوویچ و آدام لالانا از لیگ برتر انگلستان و آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی باشگاه بارسلونا اشاره کرد. سوراخ های توری روی کفش بسیار با دوام است. درون کفش، یک جوراب evoKNIT وجود دارد تا هم محکم و هم راحت باشد و هدف آن بهبود بخشیدن ارتباط پا و کفش می باشد. طراحی برجسته این کفش با لوگوی پوما بر جذابیت های بصری آن می افزاید.

بهترین کفش های فوتبال 2019

PUMA FUTURE 2.1 (UPRISING PACK)

ADIDAS NEMEZIZ 18+

باز هم آدیداس و باز هم یکی از بهترین کفش های فوتبال 2019. اگر می خواهید بدانید لیونل مسی فوق ستاره باشگاه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین چه کفشی را استفاده می کند باید به ADIDAS NEMEZIZ 18+ اشاره کنیم. تا به اینجا جایگاه این کفش در لیست بهترین کفش های فوتبال 2019 قطعا به خوبی مشخص شده است. از جمله روبرتو فیرمینیو مهاجم برزیلی باشگاه لیورپول هم از استفاده کنندگان این کفش آدیداس می باشد. همچنین این کفش از کفش های نسل دوم محسوب می شود که برای بازیکنان چابک و باهوش یک انتخاب ایده آل است. این کفش که استایل به گونه ای می باشد که از یک سمت امتداد یافته و در سمت دیگر بسته شده است، دقیقا مانند یک بانداژ می ماند، و به خوبی به چابکی بازیکنان می افزاید. آدیداس از آن به عنوان یک کفش انعطاف پذیر که به خوبی در پا قفل می شود و پشتیبانی از پا را تقویت می کند یاد کرده. همچنین باید اشاره کنیم که پا در آن احساس بسیار راحتی داشته و کاملا سبک، نرم و ایده آل می باشد. با همه این ویژگی هایی که گفته شد تعجبی ندارد این کفش را به عنوان یکی از مهمترین کفش ها در بین بهترین کفش های فوتبال 2019 قرار دهیم.

بهترین کفش های فوتبال 2019

ADIDAS NEMEZIZ 18

Rate this post
0
نویسنده مطلب SportBrand

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رفتن به نوار ابزار