رونمایی نایک از بسته جدید کفش فوتسال خود با عنوان floodlights glow

12 ماه پیش
5/5 - (1 امتیاز)

با افزایش چشمگیر استقبال از فوتبال خیابانی در میان جوانان، نایک نیز در این راستا فعالیت خود را افزیش داده و سعی می کند در مدت زمان های کوتاه تری بسته های جدید تری از سری football x خود را رونمایی نماید.

با افزایش چشمگیر استقبال از فوتبال خیابانی در میان جوانان، نایک نیز در این راستا فعالیت خود را افزیش داده و سعی می کند در مدت زمان های کوتاه تری بسته های جدید تری از سری football x خود را رونمایی نماید.
Floodlights glow یا در لغت “نورافکن های درخشان” عنوان جدید ترین بسته کفش فوتسال نایک است که دو روز پیش نایک از آن رونمایی نمود.
این بسته در ابتدا برای سری کفش های مخصوص چمن معرفی شد و حالا نیز برای کفش های فوتسال با این تفاوت که در بسته چمن عنوان بسته floodlights است و در بسته ویژه فوتبال خیابانی و سالن floodlights glow و اضافه نمودن عنوان glow هم دلیل دارد که در ادامه به آن پی خواهید برد.
رنگ هایی که برای بسته جدید نایک در نظر گرفته شده بسیار گرم و روشن هستند که بصورت یکدست استفاده شده و رنگ دومی در آن بکار نرفته ، آبی ، نارنجی ، قرمز و فسفری رنگ های به ترتیب تمپو ، مرکوریال ، هایپرونوم و مجیستا هستند.

کفش فوتسال نایک تمپو ایکس 

 

 

ابتکار جالب و زیبای بکار رفته در این مدل کفش ها استفاده از رنگ های شب نما است که باعث میشود در تاریکی کفش را مانند یک لامپ روشن مشاهده کنید که از خود نور ساطع میکند ، این نور بواسطه استفاده از پودر فلورسنت بصورت مذاب شده بوجود می آید، قسمت هایی از خود نور منعکس میکنند شامل زیره کفش و لوگوی نایک در کناره ها و در مدل هایپرونوم کناره های کفش است ( قابل مشاهده در تصاویر).

کفش فوتسال نایک مرکوریال ایکس پروکسیمو

کفش فوتسال نایک مجیستا ایکس پروکسیمو

شاید باورتان نشود ولی باید بدانید که در آینده از فوتبال خیابانی خیلی بیشتر خواهی شنید و نایک نیز در این زمینه سرمایه گذاری کلانی انجام داده تا به رشد این سبک فوتبال که در نوع خود یک فرهنگ محسوب میشود کمک کند ، استفاده از بالاترین فناوری های ممکن روز در این مدل کفش ها و استفاده از خلاقانه و مفهومی ترین طراحی ها در مدل کفش های سری football x نایک گواه حرف ماست ، فوتبالی که در گذشته ما به وفور در ایران شاهد آن بودیم و استعداد های فراوانی از دل این سبک بازی به فوتبال و فوتسال معرفی شدند که با گذشت زمان متاسفانه به فراموشی سپرده شده.

کفش فوتسال نایک هایپرونوم ایکس پروکسیمو

نکته : این مدل کفش ها در آخر مدل هایشان از اصطلاح IC استفاده شده که به معنای INDOOR COURT است که در مفهوم به معنای دوکاربره بودن کفش های سری X نایک است که هم میتوان در فضای بازی مانن آسفالت و سیمان و هر زمین مسطحی و هم در سالن از آنها استفاده نمود،اگر چه نایک این کفش ها را ویژه فوتبال ۵ نفره بیرون یا همان فوتبال خیابانی ساخته ولی برای استفاده در سالن نیز هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت.

مثال
NIKE MAGISTA X FINAL IC یا NIKE MERCURIAL X PROXIOMO IC

5/5 - (1 امتیاز)
0
نویسنده مطلب sportbrand

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رفتن به نوار ابزار