NIKE ELASTICO SUPERFLY BOOT INDOOR
با عرضه کفش جدید الاستیکو سوپرفلای توسط کمپانی نایک، برای اولین بار است که این کمپانی محبوب، یک کفش بسیار پیشرفته فوتبالی را تبدیل به کفش داخل سالنی کرده است. هر دو نسخه آی وی و آی سی از رویه یکسان بهره مند هستند. تکنولوژی های فلاینیت و کنترل در تمامی شرایط نیز در هر دو کفش گنجانده شده است. که البته داشتن تکنولوژی کنترل در تمامی شرایط آب و هوایی با توجه به سالنی بودن کفش کمی تعجب آور بود.
به محض این که کفش را می پوشید، آن حس قفل شدن پا را از همان اول احساس می کنید و به نظر می آید که کفش به دور پای شما می پیچد تا یک اندازه مطمئن را به شما هدیه دهد. این اثر قفل مانند با محکم کردن بند ها بهتر هم می شود. با این کار رویه فلاینیت کاملا دور پای شما می چسبد.
الگوی جدید کف کفش کشش و چسبندگی را روی سطح سالن افزایش داده و شما به عنوان بازیکن در کمترین حد ممکن سر می خورید. یک ویژگی جالب توجه دیگر که توسط نایک به این کفش اضافه شده، درخشندگی کف آن در تاریکی است! ویژگی که زیبایی کفش را چند برابر می کند.
این کفش ها برای جا باز کردن فقط به ۳۰ دقیقه پوشیدن نیاز دارند. رویه فوق العاده نرم الاستیکو خیلی سریع شکل پای شما را به خود می گیرد و یک راحتی و اندازه فوق العاده را برای شما فراهم می سازد.
ساق به کار رفته در کفش، شاید مهم ترین ویژگی جدید به کار رفته در آن باشد و سروصدای زیادی را هم با خود به همراه داشت. می توان گفت که این ساق واقعا شما را تحت تاثیر قرار می دهد و به طور کامل طوری که کفش احساس می شود را تغییر می دهد. بسیاری از مردم گفته اند که این ساق باعث می شود مچ و پا مانند یک واحد عمل کنند و این انجام حرکات مختلف را روان تر می کند. در تست های دیگر مشخص شد که این ساق هنگام زدن ضربه و شوت زدن نیز به پا کمک می کند.
تنها مشکلی که ممکن است کفش برای شما ایجاد کند، چسب کمی است که در قسمت برخورد مچ با پاشنه قرار دارد.
در مجموع می توان گفت که به عنوان یک کفش سالنی، یک گزینه فوق العاده پیش روی شماست که از بالاترین کیفیت ممکن بهره مند و است و از آن بی نهایت لذت خواهید برد. این کفش حس کاملا متفاوتی را نسبت به دیگر کفش های سالنی موجود در بازار به شما می هد.
نایک (تلفظ صحیح نایکی) که امروز نام و لوگو آن برای همگان آشناست،شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان است که در سال 1962 توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ايالات متحده آمريكا تاسيس شد.در سال 1971 دو موسس شرکت نایک تصمیم به تغییر نام شرکت گرفتند و نام Nike را برای آن برگزیدند نام نايك از نام الهه پيروزي در يونان باستان گرفته شده است . و لوگوي آن در همان سال توسط Carolyn Davidson به قيمت بسيار پايين 35 دلار طراحي گشته است منظور از اين لوگو بالهاي الهه پيروزي است
اولين باري كه لوگوي مربوطه در سال 1971 طراحي گشت نام نايك با رنگ نارنجي بر بالاي اين تصوير نوشته مي شد . شايد بتوان گفت كه آرم اين شركت حتي از نام آن نيز معروفتر گشته است.
آرم چك مارك معروف در سال 1995 به طور رسمي به عنوان آرم تجاري شركت نايك ثبت گشت . اين بالهاي مجرد طراحي شده توسط Carolyn Davidson آرم بسيار بامعنايي براي كمپاني توليد كننده كفشهاي ورزشي مي باشد.
پس از تغییر نام شرکت خط تولید جدید در شرکت راه اندازی شد و شرکت مستقیما شروع به تولید محصولات کرد و با گذشت زمان تولیدات بیشتر شد و نه تنها ظاهر محصولات بلکه کیفیت آنها به مرور بهتر شد و در سال 1978 نايكي، تكنولوژي Airرا معرفي كرد. اين تكنولوژي که از يك پلاستيك بالشتی شکل پر از گاز در كفه كفش استفاده مي كرد باعث مي شود تا كف كفش نرم تر شود
در سال 1986 که سود شرکت در حدود یک میلیارد دلار برآورد شد مسئولان شرکت به فکر گسترش محصولات و شعب خود در سراسر جهان افتادند و تقريبا تمام وسايل و پوشاك ورزشي مربوط به ورزشهاي پرطرفدار نظير بسكتبال و فوتبال را توليد کردند
سرانجام در سال 1999بیل باورمن در سن 88 سالگی درگذشت و در سال 2004 فیلیپ نایت 66 ساله خود را از پست اجرایی شرکت بازنشسته کرد و ویلیام پرز (William Perez) جایگزین او شد.
در اواخر دهه 80، نایک شعار JUST DO IT را به عنوان شعار تجاری به انحصار خود درآورد
سوپراستارهایی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus و Serena Williams و تیم های ورزشی مانندبارسلونا , منچستر یونایتد , آرسنال , اینتر میلان , وردربرمن از این مارک استفاده می کنند.
نظر دهید