برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتسال نایک مدل Hypervenom Phelon II IC Wolf

نام تجاری:
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
انتخاب سایز
Women's clothing size
Size XS S M L
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
توضیحات

تاریخچه برند نایک

نایک (تلفظ صحیح نایکی) که امروز نام و لوگو آن برای همگان آشناست،شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان است که در سال 1962 توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ايالات متحده آمريكا تاسيس شد.در سال 1971 دو موسس شرکت نایک تصمیم به تغییر نام شرکت گرفتند و نام Nike را برای آن برگزیدند نام نايك از نام الهه پيروزي در يونان باستان گرفته شده است . و لوگوي آن در همان سال  توسط Carolyn Davidson  به قيمت بسيار پايين 35 دلار طراحي گشته است منظور از اين لوگو بالهاي الهه پيروزي است

اولين باري كه لوگوي مربوطه در سال 1971 طراحي گشت نام نايك با رنگ نارنجي بر بالاي اين تصوير نوشته مي شد . شايد بتوان گفت كه آرم اين شركت حتي از نام آن نيز معروفتر گشته است.
آرم چك مارك معروف در سال 1995 به طور رسمي به عنوان آرم تجاري شركت نايك ثبت گشت . اين بالهاي مجرد طراحي شده توسط Carolyn Davidson آرم بسيار بامعنايي براي كمپاني توليد كننده كفشهاي ورزشي مي باشد.

پس از تغییر نام شرکت خط تولید جدید در شرکت راه اندازی شد و شرکت مستقیما شروع به تولید محصولات کرد و با گذشت زمان تولیدات بیشتر شد و نه تنها ظاهر محصولات بلکه کیفیت آنها به مرور بهتر شد و در سال 1978 نايكي، تكنولوژي Airرا معرفي كرد. اين تكنولوژي که از يك پلاستيك بالشتی شکل پر از گاز در كفه كفش استفاده مي كرد باعث مي شود تا كف كفش نرم تر شود

در سال 1986 که سود شرکت در حدود یک میلیارد دلار برآورد شد مسئولان شرکت به فکر گسترش محصولات و شعب خود در سراسر جهان افتادند و تقريبا تمام وسايل و پوشاك ورزشي مربوط به ورزشهاي پرطرفدار نظير بسكتبال و فوتبال را توليد کردند

سرانجام در سال 1999بیل باورمن در سن 88 سالگی درگذشت و در سال 2004 فیلیپ نایت 66 ساله خود را از پست اجرایی شرکت بازنشسته کرد و  ویلیام پرز (William Perez)  جایگزین او شد.

در اواخر دهه 80، نایک شعار JUST DO IT  را به عنوان شعار تجاری به انحصار خود درآورد

سوپراستارهایی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus و Serena Williams   و تیم های ورزشی مانندبارسلونا , منچستر یونایتد , آرسنال , اینتر میلان , وردربرمن از این مارک استفاده می کنند.

کفش فوتسال نایک هایپرونوم فلون 2 در یک نگاه

فیت و قفل شدن عالی با پا
قالب آناتومیک کفش جهت هم شکل شدن با پا
رویه مخصوص کنترل
وزن ایده آل 278 گرم
رویه

رویه کفش کاملا از چرم مصنوعی با خاصیت های چرم طبیعی و در عین حال دوام بالا تهیه شده که باعث بالا رفتن چشمگیر عمر مفید کفش میشود.

کنترل

اولین چیزی که در رویه و کناره کفش جلب توجه میکند الگوی پیاده شده بر روی کفش است که دارای خطوطی افقی و عمودی هست که همدیگر را قطع میکنند و طرحی نامنظم را ایجاد نموده اند.

این خطوط در نگاه اول نامتقارن و نامنظم هستند ولی باید بدانید که این الگو اتفاقی و رندوم نبوده بلکه این خطوط کاملا مهندسی شده هستند تا در کنترل توپ به بازیکن کمک کنند.

این خطوط تو رفته و ضربدری باعث ایجاد درگیری و تنش لازم بین توپ و کفش میشوند که در نهایت باعث میشوند که توپ از روی سطح کفش نلغزیده و با ایجاد یک سطح چسپندگی مطلوب توپ را نزدیک کفش نگه دارد.

اگر به رویه کفش خوب دقت کنید برجستگی های بسیار ریزی وجود دارد که به کنترل توپ و اصطکاک بین کفش و توپ کمک میکند تا مهارت کنترل را بهتر از قبل پیاده کنید.

فیت و قفل شدن

قالب و چارچوب کفش بصورت آناتومیک طراحی شده تا بخوبی مانند یک قنداق به دور پای شما بپیچد و این یعنی همراهی همیشگی کفش با پای شما مانند یک پوست اضافه که در نهایت باعث ارتقای چابکی بازیکن میشود.

راحتی

داخل بدنه کفش بوسیله لایه نرم پارچه ای اکه از ابر نازک و منعطف پر شده ، پوشانده شده که بخوبی باعث القای حس راحتی و نرمی به پای شما میشود و سطح محافظت خوبی را نیز برای کل پای شما فراهم میکند.

این ابر نازک باعث پر کردن کاذب فضای داخل کفش نمیشود که در هنگام اندازه کردن پا شما ر ا گول بزند بلکه موقع پوشیدن کفش حتی برای اولین بار بخوبی شکل انحنای پا را بخود میگیرد.

محافظت

اگر به پاشنه کفش نگاه کنید یک خط دوخت داخلی مورب را می بینید که علاوه بر در بر گرفتن پاشنه پا راحتی خوبی را برای این قسمت فراهم میکند که هم کفش در پا قفل شود و هم سطح محافظتی عالی را برای این قسمت آسیب پذیر قراهم میکند.

زیره کفش

جنس زیره کفش از TPU است.

TPU چیست؟

TPU یک سطح از پلاستیک های از دسته پلی ارتان است که چندین خاصیت را یکجا دارد از جمله قابلیت ارتجاعی بالا و مقاومت بالا در مقابل سایش.

به زیره TPU  اگر از دید فوتسالی نگاه کنیم خواصی چون استحکام ، انعطاف و مقاومت بالا از جمله مزایای این نوع ماده برای زیره کفش است.

الگوی یاده شده در زیره کفش هایپرونوم فلون 2 که بصورت متعدد در سایر مدل کفش های فوتسال نایک دیده میشود باعث کنترل و درگیری عالی کفش با سطح سالن و توپ میشود که هم باعث افزایش سرعت و چنگ زنی کفش به سطح سالن شده و همچنین باعث کنترل و تسلط عالی بر روی توپ میشود.

الگوی شش ضلعی پیاده شده ، بسته به ناحیه زیره کفش دارای شکلی توخالی و توپر هستند ، هرجا که سطح زیره کفش با توپ بیشتر درگیر است بصورت توخالی و هر جا که با سطه سالن درگیر است بصورت توپر طراحی شده.

وزن کفش 278 گرم است که وزنی ایده آل و نه عالی برای یک کفش با رویه چرم مصنوعی محسوب میشود.

جمع بندی

رویه چرم مصنوعی ، آناتومیک بودن و خطوط مهندسی شده جهت کنترل و ضربات دقیق به توپ بر روی کفش همگی از خصوصیات عالی برای یک کفش فوتسال محسوب میشود که همگی در نایک هایپرونوم فلون 2 یکجا جمع شده تا از این کفش سلاحی مرگبار بسازد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
749898-080

مشخصات

برند
Nike
ساخت کشور
اندونزی
ویژه
آقایان
سال تولید
2015
ورزش
فوتسال
جنس
چرم
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
کفش فوتسال جوما تاپ فلکس 2023 Juma Topflex Futsal Blue کفش فوتسال جوما تاپ فلکس 2023 Juma Topflex Futsal Blue
830,000 تومان
سایز : 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
Juma Top flex 2023 کفش فوتسال جوما تاپ فلکس 2023 ✅️رویه چرم مصنوعی ۴ لایه ✅️دوردوخت جلو پنجه ✅️قسمت جلو پنجه چرم جیر ✅️آنتی شوک نرم(ضربه گیر) ✅️زیره ترمز دار ✅️انعطاف پذیری بالا

سایر ویژگی‌ها

برند Nike
ساخت کشور اندونزی
ویژه آقایان
سال تولید 2015
ورزش فوتسال
جنس چرم

فهرست