برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

توپ تعادل ( کوشن بال )

    • مشخصات فنی
ابعاد

قطر: 33 سانتی متر

ارتفاع

باد شده: 10 سانتی متر

وزن قابل تحمل

120 کیلوگرم

نوع ورزش

فیتنس / یوگا

کشور سازنده

چین

ادامه مطلبShow less
رنگ
  • خاکستری
  • قرمز
  • آبی
  • سبز
  • بنفش
488,000 تومان بدون مالیات
1تا 4 روز کاری برای سراسر کشور
موجود است
انتخاب سایز
Women's clothing size
Size XS S M L
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
توضیحات

توپ تعادل ( کوشن بال ) فاکتور تعادل در ورزش هایی چون ژیمناستیک، باله، بسکتبال، ورزش های رزمی و ایروبیک و ایروبیک و تناسب اندام و دیگر ورزش ها، نقش مهمی را ایفا می کند. تعادل بالا فرد را قادر می کند وضعیت بدن یا جهت حرکت آن را با سرعت و دقت زیاد تغییر دهد. قدرت ، تعادل ، هماهنگی و استقامت از انواع فاکتورهای ضروری چابکی می باشد.

 همچنین تمرینات چابکی را می توان متنوع و بسیاری را برای جلسات تمارین تیم ها چه بصورت چابکی ایستا و چه به صورت چابکی پویا طراحی کرد. حال یکی از این نوع تمرینات ، افزایش تعادل با بالشتک بالانس یا تخته تعادلی است که در اکثر ورزش ها برای بالا بردن تعادل و استقامت از این وسیله ورزشی استفاده می شود و همچنین ورزشکاران حرفه ای زیادی در رشته های مختلف ورزشی از تخته بالانس برای رسیدن به اوج آمادگی هوازی خود استفاده می کنند.

توپ تعادل ( کوشن بال ) و تمرین در منزل

توپ تعادل ( کوشن بال ) یک بالشتک است که می تواند در تمرینات تناسب اندام به عنوان پایه ای برای تمرینات بدن، تعادل و کشش استفاده شود. همچنین به عنوان توپ تعادل، توپ لرزان و بالشتک بالانس نیز شناخته می شود. این توپهای باد شده همچنین در تمرینات توانبخشی برای کمک به افراد برای بازیابی حس حرکت و موقعیت خود که به حس عمقی معروف است و تمریناتی برای سالمندانی که می خواهند تعادل خود را حفظ یا بهبود بخشند، استفاده می شود. سومین کاربرد کوشن بال به عنوان بالشتک صندلی برای نشستن فعال است.

 کوشن بال یک بالشتک باد شده است که معمولا از پلاستیک یا لاستیک ساخته می شوند. اغلب یک طرف صاف و یک طرف برجستگی دارند، یا ممکن است یک طرف دارای فرورفتگی و طرف دیگر دارای برجستگی های کوچک باشد.

هنگام ایستادن یا نشستن روی کوشن بال می توانید هر دو طرف را انتخاب کنید. یک پمپ هوا در آن تعبیه شده است تا بتوانید به دلخواه هوای بیشتری اضافه کنید. حتماً محدودیت وزن برای بالشتک تعادل را بررسی کنید. اکثر آنها محدودیت وزنی بیش از 350 پوند دارند و برخی از آنها 450 پوند را تحمل می کنند.

کوشن بال در مقایسه با سایر مواردی که برای ورزش یا نشستن بی ثباتی ایجاد می کنند مانند بوسوبال ، ارزان و قابل حمل است و تمیز کردن و نگهداری آن آسان است.

نظر متخصصین در مورد توپ تعادل ( کوشن بال )

بسیاری از مربیان ورزشی و فیزیوتراپیست ها کاربران خود را به انجام تمرینات روی توپ تعادل ( کوشن بال ) یا سطح ناپایدار مشابه هدایت می کنند. از آنجایی که این توپ ها ارزان و قابل حمل هستند، می توانند برای انجام تمرینات در خانه عالی باشند.

هنگامی که تمرینات را روی توپ تعادل انجام می دهید، هم عضلات مرکزی و هم عضلات اندام شما باید سخت تر از زمانی که تمرینات مشابه را روی یک سطح ثابت انجام می دهید، کار کنند. تمرینات توانبخشی با استفاده از توپ تعادل ممکن است برای آرتریت، رگ به رگ شدن مچ پا، و پس از جراحی زانو یا تعویض مفصل توصیه شود. این به بهبود حس عمقی شما کمک می کند.

شما می توانید تمرین خود با توپ تعادل را به همان اندازه که می خواهید چالش برانگیز کنید. به عنوان مثال توپ را بیشتر باد کنید تا چالش بیشتری برای تعادل داشته باشید.
برای سبک ترین تمرین، زیر هر پا یک توپ تعادل قرار دهید، برای تمرین حرفه ای تر با دو پا روی یک توپ بایستید و یا با یک پا روی توپ تعادل بایستید تا سخت ترین تمرینات را انجام دهید.

توپ تعادل ( کوشن بال ) یک ابزار تناسب اندام همه کاره است. در نتیجه می توانید تمرینات مختلفی را با آن انجام دهید، از جمله تمرینات تعادلی،تمرینات تقویت بازو، اسکات، لانژهای معکوس، کرانچ ها، پلانک ساعد و غیره

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
CUSION-001
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
کفش فوتسال پوما الترا 2023 Puma Ultra IC Blue کفش فوتسال پوما الترا 2023 Puma Ultra IC Blue
650,000 تومان
سایز : 40 41 42 43 44 45
سایز بندی 45 تا 40 رویه و زیره وارداتی رویه فوم و زیره TPU بسیار سبک حالت آنتی شوک زیره کفش داخل دوخت
بطری نوشیدنی سانتکو نارنجی Santeco OCEAN BEVERAGE BOTTLE بطری نوشیدنی سانتکو نارنجی Santeco OCEAN BEVERAGE BOTTLE
جدید
580,000 تومان
سایر ویژگی ها : ساخته شده از Eastman Tritan با خاصیت ضد بو و فاقد BPA طراحی دسته حلقه O و بدنه سبک برای حمل آسان بسیار سبک دهانه پهن برای پر کردن و تمیز کردن آسان ایده آل برای آب سرد و نوشیدنی های ورزشی

فهرست