برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

میله بارفیکس 3 لول تن زیب مدل دستیاره

  • مشخصات فنی
جنس

استیل

وزن قابل تحمل

120 کیلوگرم

سایر توضیحات

دسته بادوام از جنس پی وی سی، قابلیت نصب بر روی چهارچوب های منحنی و صاف، مقاومت بالا نسبت به مدل های مشابه.

طول

کمترین طول 65 سانتی متر بیشترین طول 95 سانتی متر

مناسب برای

آقایان و بانوان

نوع ورزش

هوازی

کشور سازنده

ایران

ادامه مطلبShow less
475,000 تومان بدون مالیات
1تا 4 روز کاری برای سراسر کشور
موجود است
انتخاب سایز
Women's clothing size
Size XS S M L
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
توضیحات

میل بارفیکس سه لول یکی از بهترین ابزار ورزشی بدنسازی و پرورش اندام است که به‌صورت حرفه‌ای در رشته‌ی ژیمناستیک از آن استفاده می‌شود.در ادامه با ما همراه باشید:

میل بارفیکس سه لول و شناخت عمیق آن

بارفیکس یک تمرین قدرتی بالاتنه است شامل آویزان شدن از میله با دست ها در حالی که کف دست ها رو به سمت شما باشد و تمام بدن خود را با بازو و عضلات پشت بالا ببرید تا زمانی که قفسه سینه شما میله را لمس کند. میله بارفیکس یک ابزار عالی از تجهیزات بدنسازی است که برای تقویت کمر، شانه ها، سینه و بازوها و بهبود وضعیت بدنی استفاده می شود. یک میله بارفیکس از یک میله از جنس فلز تشکیل شده است که می تواند روی دیوار یا سقف نصب شود. میل بارفیکس سه لول برای تمرین عضلات پشت، عضله دوسر و شانه ها استفاده می شود، اما می تواند برای طیف وسیعی از تمرینات اصلی نیز استفاده شوند و برای هر کسی که به دنبال تمرین با وزن بدن خود است ایده آل است.

عظلات هدف با میل بارفیکس سه لول

میل بارفیکس سه لول شما را قادر می سازد تا با استفاده از عضلات پشت، بازو و شانه تمام بدن خود را به سمت بالا بلند کنید.تمرین بارفیکس بسیار سخت است، زیرا شما باید تمام بدن خود را فقط با بازوها و ماهیچه های شانه به بالا ببرید که اگر قدرت قابل توجهی نداشته باشید ، این تمرین می تواند یک چالش باشد. تمرین عضلات شکم بر روی میله بارفیکس یک روش موثر برای ایجاد عضلات شکمی قوی تر است و می تواند به اندازه تمرینات روی زمین یا تمرینات با وزنه موثر باشد. تمرین عضلات شکم بر روی میله بارفیکس به قدرت و استقامت نیاز دارد که ممکن است برای برخی افراد یک عامل محدود کننده باشد. تمرینات بارفیکس منظم می تواند به شما کمک کند چربی شکم را از بین ببرید.

میل بارفیکس سه لول مناسب چه افرادی می باشد؟

از آن‌جا که حرکت بارفیکس بسته به وزن کاربر‌ با غلبه بر نیروی جاذبه‌ی وارد شده انجام می‌شود؛ برای تمام‌ کسانی که از ناحیه‌ی مفاصل بازوها و بالا تنه عارضه خاصی ندارند، با هر سن و سالی، انجام مستمر و روزانه‌ی این حرکت، توصیه می‌شود.انجام حرکت بارفیکس با تقویت عضلات پشت و بالاتنه از عارضه‌های ستون فقرات مثل تحدب بیش از حد آن و گوژپشتی جلوگیری می‌کند. این عارضه زمانی اتفاق می‌افتد که به‌خاطر ضعف عضلات بالاتنه، ابتدا شانه‌ها و عضلات سینه دچار افتادگی شده و در نهایت منجر به ناهنجاری ستون فقرات می‌شوند. بارفیکس با میل بارفیکس سه لول حتی به‌عنوان یکی از حرکات درمانی ‌توسط فیزیوتراپ‌ها نیز توصیه می‌شود.

توضیحات بیشتر در مورد محصول

میل بارفیکس سه لول سر بیضی معرفی شده در این بخش دارای جنس استیل است که باعث جلوگیری از زنگ زدن آن می‌شود و دستگیره‌های پلاستیکی تعبیه شده در دو طرف آن به شما امکان قرارگیری راحت‌تر و ایمن‌تر دست را در دو طرف میله می‌دهد و در هنگام ورزش و هنگام استفاده از آن کمتر احساس خستگی کرده و مدت زمان بیشتری ورزش کنید. ابعاد این میله به شما این اجازه را می دهد تا این میله را روی چارچوب هایی با عرض  67 تا 102 سانتیمتر نصب کنید.همراه این میله بارفیکس دو پیچ و واشر ارسال می‌شود تا شما بتوانید آن را به چارچوب در وصل کنید. این مدل میل بارفیکس سه لول سر بیضی  یکی از بهترین پیشنهادها به ورزشکاران و علاقمندان به ورزش است، چرا که در کنار طراحی و فرم زیبا از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات ورزشی مناسب است و محصول ایران می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
1408
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
توپ والیبال مولتن Molten Super Touch Volleyball توپ والیبال مولتن Molten Super Touch Volleyball
1,500,000 تومان
سایز : 5
برای تعیین رنگ در قسمت یادداشت ها برای ما بنویسید در صورت موجود بودن رنگ مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد در غیر اینصورت به صورت رندوم و موجودی ارسال میشود.
کفش فوتسال آدیداس ایکس مسی 2023 Adidas X Messi کفش فوتسال آدیداس ایکس مسی 2023 Adidas X Messi
750,000 تومان
سایز : 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
مشخصات کفش آدیداس ایکس از سری کارهای 2023 آدیداس از جمله کارهای قدرتی آدیداس سایز بندی 35 تا 45
کفش بسکتبال نایک ایرجردن Nike Air Jordan 5 Retro Paris Saint-Germain کفش بسکتبال نایک ایرجردن Nike Air Jordan 5 Retro Paris Saint-Germain
2,680,000 تومان
سایز : 39 40 41 42 43 44 45
جنس: چرم مصنوعی رنگ: مشکی زیره: لاستیک مقاوم نحوه بسته شدن: بندی مقاوم در برابر سایش قابلیت گردش هوا مناسب برای آقایان مناسب برای پیاده روی و بسکتبال

فهرست