برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کمک بارفیکس اب استرپ برند AGILINEX

  • مشخصات فنی
وزن قابل تحمل

150 کیلوگرم

جنس بدنه

پارچه واتر جودان

طول

33 سانتی متر

عرض

17 سانتی متر

مناسب برای

ورزش های بدنسازی و فیتنس انواع تمرینات با وزن بدن

نوع ورزش

هوازی

برند

Agilinex

کشور سازنده

چین

ادامه مطلبShow less
960,000 تومان بدون مالیات
1تا 4 روز کاری برای سراسر کشور
موجود است
انتخاب سایز
Women's clothing size
Size XS S M L
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
توضیحات

کمک بارفیکس AGILINEX یک ابزار تناسب اندام عملی است که برای تقویت بدن و عضلات شکم عمل می کند.

کمک بارفیکس AGILINEX و نقش آن

بارفیکس یک تمرین قدرتی بالاتنه است شامل آویزان شدن از میله با دست ها در حالی که کف دست ها رو به سمت شما باشد و تمام بدن خود را با بازو و عضلات پشت بالا ببرید تا زمانی که قفسه سینه شما میله را لمس کند. میله بارفیکس یک ابزار عالی از تجهیزات بدنسازی است که برای تقویت کمر، شانه ها، سینه و بازوها و بهبود وضعیت بدنی استفاده می شود. یک میله بارفیکس از یک میله از جنس فلز تشکیل شده است که می تواند روی دیوار یا سقف نصب شود. کمک بارفیکس AGILINEX در ورزش بارفیکس برای تمرین عضلات پشت، عضله دوسر و شانه ها استفاده می شود، اما می تواند برای طیف وسیعی از تمرینات اصلی نیز استفاده شوند و برای هر کسی که به دنبال تمرین با وزن بدن خود است ایده آل است. میله بارفیکس شما را قادر می سازد تا با استفاده از عضلات پشت، بازو و شانه تمام بدن خود را به سمت بالا بلند کنید. بارفیکس یکی از بهترین ابزار ورزشی بدنسازی و پرورش اندام است که به‌صورت حرفه‌ای در رشته‌ی ژیمناستیک از آن استفاده می‌شود. تمرین بارفیکس بسیار سخت است، زیرا شما باید تمام بدن خود را فقط با بازوها و ماهیچه های شانه به بالا ببرید که اگر قدرت قابل توجهی نداشته باشید ، این تمرین می تواند یک چالش باشد.

ساخت کمک بارفیکس AGILINEX

کمک بارفیکس AGILINEX شامل دو بند پهن برای بازوهای شما است که به یک کارابین متصل می شود. این دو بند باید تمام وزن بدن را تحمل کنند، بنابراین از مواد بادوام، محکم، اما همچنان راحت ساخته شده اند. علاوه‌براین، لازم نیست از بابت تحمل وزنتان توسط بندهای ورزشی نگران باشید، زیرا این بندها با مقاومت کششی خود می‌توانند تا وزن 250 کیلوگرم را تحمل کنند. می توانید کارابین ها را به هر قلاب یا میله بارفیکسی آویزان کنید. این یک ابزار بسیار مفید از تجهیزات تناسب اندام است که کاملاً در برنامه تمرینی شما برای تمرین در خانه و خارج از منزل قرار می گیرد.

کمک بارفیکس AGILINEX مناسب چه افرادی می باشد؟

کمک بارفیکس AGILINEX از لوازمی است که برای انجام تمرینات روی میله بارفیکس طراحی‌شده و از مواد بادوام ساخته شده اند که از بازوهای شما در حین انجام یک کرانچ شکم آویزان حمایت می کند.  برای شروع تمرین با کمک بارفیکس ها، برخی باید یک پله را زیر کمک بارفیکس قرار دهند تا بازوهای خود را از میان آنها بگذرانند.در حالی که بالای استپ یا پله ایستاده اید، بازوها را از طریق کمک بارفیکس تا عضله دوسر قرار دهید. عضله سه سر باید در پایین کمک بارفیکس قرار گیرد، در حالی که بازوها در آرنج به سمت بالا خم شده اند. برای حفظ تعادل، دست‌ها می‌توانند در اطراف میله یا قلاب‌های کمک بارفیکس قفل شوند. برخی ممکن است به فردی نیاز داشته باشند که پله را از پاهای خود دور کند تا بتوانند آزادانه بدون تماس پاها با زمین از بند آویزان شوند.

مناسب چه کسانی می باشد؟

کمک بارفیکس AGILINEX برای کسانی که به‌سختی می‌توانند روی میله بارفیکس خود را نگه‌داشته یا تازه شروع به انجام این تمرین کرده‌اند سودمند خواهد بود. از دیگر مزیت استفاده از ست آستین شکمی ثابت نگه‌داشتن شما در زمان آویزان بودن روی میله است که به انجام درست تمرینات و تقویت عضلات شکم کمک شایانی می‌کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
1414
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
کفش فوتسال پوما الترا 2023 Puma Ultra IC White کفش فوتسال پوما الترا 2023 Puma Ultra IC White
550,000 تومان
سایز : 40 41 42 43 44 45
سایز بندی 45 تا 40 رویه و زیره وارداتی رویه فوم و زیره TPU بسیار سبک حالت آنتی شوک زیره کفش داخل دوخت
کیت و شورت دروازه بانی آلمان مشکی قرمز Germany Goalkeeper Kit 2024 کیت و شورت دروازه بانی آلمان مشکی قرمز Germany Goalkeeper Kit 2024
529,000 تومان
سایز : S M L XL 2XL
کیفیت لباس : اورجینال تایلندی +A طرح پارچه : لباس با رنگ اصلی مشکی و قرمز دارای طرح گرافیکی جنس لوگو : چاپی فرم لباس : کپ بسیار عالی مناسب برای استفاده هم در ورزش و هم در مجالس دوستانه ویژگی های تخصصی : فناوری...
کوشن بال 35 سانتی متری برند AGILINEX کوشن بال 35 سانتی متری برند AGILINEX
جدید
660,000 تومان
مشخصات فنی ابعاد قطر 35 سانتی متر وزن 1100 گرم وزن قابل تحمل 120 کیلوگرم جنس بدنه لاستیکی ارتفاع 7 سانتی متر مناسب برای تمرین و ترمیم کمر به طور همزمان و موثر مناسب برای حرکت آرام...

فهرست