کتانی پیاده روی ریباک مدل ZIGTECH BIG & QUICK
"ریباک reebok" رویایی واقعی برای متفاوت بودن!
طراحی نوین کفش هایی که دنیای بزرگ ریباک را بار دیگر رویای واقعی شما خواهند کرد... محصولی برای تمام ایده ها؛محصولی آماده برای کسانی که یک گام فراتر از امروز می اندیشند...
"توضیح بیشتر در پایین"
کفش ریباک zigtech big &fast شامل توری بسیار سبک و مهندسی شده می باشد که تنفس و راحتی فضای روزنه های پوستی را در بهترین شرایط فراهم می کند...علاوه بر این لایه ی میانی تخت کفش zig برای حداکثر حالت بالشتکی در پاشنه و شتاب عکس العملی در پنچه طراحی شده است...صفحه ی پیشرانه peboxانرژی را حین برخورد در مجاری خاص منتقل می کند و خاصیتی که از ترکیب این مجموعه ی بزرگ حاصل می شود لذت هر چه بیشتر پاها از جریان راه رفتن را فراهم کرده و پیاده روی و حتی دویدن را بسیار دلچسب جلوه می دهد....
تاریخچه برند ریباک
شرکت ریبوک یک تولید کننده کفش های ورزشی، پوشاک و لوازم ورزشی و شرکت تجهیزات ورزشی بریتانیایی مستقر در شهر کانتون، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا است. نام آن از تلفظ آفریقایی ربوک(REBOOK) که یک نوع غزال آفریقایی است، گرفته شده است. سابقه ریبوک به دهه 1890 بر می گردد که شخصی به نام جوزف ویلیام فاستر خود را به عنوان اولین سازنده کفش های ورزشی میخ دار معرفی کرد. تا سال 1895 او شرکتی در شهر بولتون با نام اصلی جی.دبلیو فاستر و پسران تاسیس کرد و پس از مدتی این کمپانی کفش های خخود را به کلیه ورزشکاران سرتاسر جهان عرضه می کرد. در سال 1958 دو نوه بنیانگذار کفش دوزی، شرکتی ایجاد کردند و نام آن را با الهام از یک غزال آفریقایی ریبوک نامیدند که در نهایت با کمپانی فاستر و پسران ادغام گردید. جو و جف فوستر نام را در لغت نامهاي پيدا کردند که ،جو فوستر در يک مسابقه برده بود. اين ديکشنري نسخهي جنوب آفريقايي بود، براي همين، اينگونه تلفظ ميشود..در سال 1981 جمع فروش ریبوک 1/5 میلیون دلار بود و نقطه عطف سال بعد بوجود آمد که ریبوک اولین کفش ورزشی طراحی شده برای بانوان را عرضه کرد که با عنوان فری استایل معروف شد.
سال 1986 میزان فروش 919 میلیون دلار
سال 1987 4/1 میلیارد دلار
سال 1991 7/2 میلیارد دلار و به عنوان بهترین و نوآورترین شرکت سازنده وسایل ورزشی در جهان شناخته شد.
شرکت آديداس در سال 2005 ميلادي با پرداخت مبلغ 3 ميليارد يورو توانست تمام سهام شرکت آمريکايي ريباک را خريداري کند و عملا صاحب اين شرکت شود.اما چيزي که جلب توجه کرد، سياست مديران آديداس بود که پس از خريداري ريباک نام اين شرکت را تغيير ندادند ، چرا که نميخواستند با اين اقدام بازار فروش خود را از دست بدهند و فقط تکنولوژي آديداس را در خطوط ساخت محصولات ريباک جايگزين کردند.
ادغام آدیداس با ریبوک در ژانویه سال 2006 را می توان فصل جدیدی در تاریخ ریبوک دانست. ادغام این دو برند مطرح با یکدیگر به انها این فرصت را می داد که با ایجاد ویژگی های مکمل در این دو برند به بازار گسترده ای دست یابند و توانایی ارائه محصولات متنوع تری را به بازار داشته باشند.
مشخصات
- برند
- Reebok
- کیفیت
- ..
- ویژه
- بانوان
سایر ویژگیها
برند | Reebok |
کیفیت | .. |
ویژه | بانوان |
نظر دهید