کفش فوتسال گاتو 2011
گاتو همواره یکی از بهترین کفش های موجود در بازار است.یک کفش بسیار مقاوم و راحت که از هر فوتسالیستی میتوانید تعریف آن را بشنوید.
برای حفاظت و افزایش کنترل توپ nike5 کف پوش های فنری که از جنس لاستیک آدامسی ساخته شده و یک الگوی لانه زنبوری برای انعطاف پذیری و کشش چند جهته طراحی شده است.
که این امکان را به هر فرد میدهد تا در سطوح سخت و در مکان های دشوار بتواند کنترل و سرعت خود را برتوپ ثابت نگهدارد.
یکی از ویژگی های این کفش تکنولوژی لایت برای سطح بعدی زیر سازی شده است. اما شهرت زیاد لونر گاتو به عنوان یکی از راحت ترین و مقاوم ترین کفش در دنیای فوتسال است.
از ویژگی های کفش لونر گاتو پانل های تصفیه هوا در طرفین بالایی بدون درز بندی برای تناسب انعطاف پذیری و کاهش تحریک درزهای سایشی در مقابل پای خود را تضمین میکند.
زیرسازی لونر گاتو در عین حال پاسخگوی جذب تحرکات فنری است و برای آسایش و راحتی بادوام است
گاتو از ویژگی های فوق العادش نرم بودن جنس چرم آن که از ساق پا تا روی نوک کفش آمده است در حالی که در لمس و کنترل جذب توپ تاثیر بسزایی دارد
تاریخچه برند نایک
نایک (تلفظ صحیح نایکی) که امروز نام و لوگو آن برای همگان آشناست،شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان است که در سال 1962 توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ايالات متحده آمريكا تاسيس شد.در سال 1971 دو موسس شرکت نایک تصمیم به تغییر نام شرکت گرفتند و نام Nike را برای آن برگزیدند نام نايك از نام الهه پيروزي در يونان باستان گرفته شده است . و لوگوي آن در همان سال توسط Carolyn Davidson به قيمت بسيار پايين 35 دلار طراحي گشته است منظور از اين لوگو بالهاي الهه پيروزي است
اولين باري كه لوگوي مربوطه در سال 1971 طراحي گشت نام نايك با رنگ نارنجي بر بالاي اين تصوير نوشته مي شد . شايد بتوان گفت كه آرم اين شركت حتي از نام آن نيز معروفتر گشته است.
آرم چك مارك معروف در سال 1995 به طور رسمي به عنوان آرم تجاري شركت نايك ثبت گشت . اين بالهاي مجرد طراحي شده توسط Carolyn Davidson آرم بسيار بامعنايي براي كمپاني توليد كننده كفشهاي ورزشي مي باشد.
پس از تغییر نام شرکت خط تولید جدید در شرکت راه اندازی شد و شرکت مستقیما شروع به تولید محصولات کرد و با گذشت زمان تولیدات بیشتر شد و نه تنها ظاهر محصولات بلکه کیفیت آنها به مرور بهتر شد و در سال 1978 نايكي، تكنولوژي Airرا معرفي كرد. اين تكنولوژي که از يك پلاستيك بالشتی شکل پر از گاز در كفه كفش استفاده مي كرد باعث مي شود تا كف كفش نرم تر شود
در سال 1986 که سود شرکت در حدود یک میلیارد دلار برآورد شد مسئولان شرکت به فکر گسترش محصولات و شعب خود در سراسر جهان افتادند و تقريبا تمام وسايل و پوشاك ورزشي مربوط به ورزشهاي پرطرفدار نظير بسكتبال و فوتبال را توليد کردند
سرانجام در سال 1999بیل باورمن در سن 88 سالگی درگذشت و در سال 2004 فیلیپ نایت 66 ساله خود را از پست اجرایی شرکت بازنشسته کرد و ویلیام پرز (William Perez) جایگزین او شد.
در اواخر دهه 80، نایک شعار JUST DO IT را به عنوان شعار تجاری به انحصار خود درآورد
سوپراستارهایی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus و Serena Williams و تیم های ورزشی مانندبارسلونا , منچستر یونایتد , آرسنال , اینتر میلان , وردربرمن از این مارک استفاده می کنند.
نظر دهید