کفش فوتبال مردانه نایک مدل Mercurial Vapor IX CR7
کفش فوتبال (استوک) cr7 نایک مریکوری
کلاس : A
ساخت : بوسنی
دارای رویه چرم
در کف این کفش کربن به کار رفته است
وزن: 214 گرم
جفت شدن و چسبیدن بدنه این کفش به سطوح کامل پا میتواند به قدرت و مهارت در به حرکت در آوردن توپ کمک زیادی کند.
این کفش با طراحی بسیار ظریف و در عین حال مقاوم خود به بازیکن احساس امنیت و اعتماد به نفس بالایی میدهد. این کفش چنین طراحی شده است که در زمین مرطوب و یا خشک عملکرد یکسانی دارد و اثر آب بر این کفش بسیار نا چیز است
یکی از مهمترین امر در انتخاب یک کفش فوتبال که اثر بسیار زیادی در راحتی و قدرت مانور بر روی توپ را به بازیکن میدهد وزن یک کفش است.
کفش فوتبال مرکوتومان Vapor IX FG CR7 یکی از سری کفش هایست که با توجه به کف کربــن ،وزن بسیار کم خود چیزی در حدود 184گرم توانسته به عنوان یک کفش سبک خود را معرفی کند.
در قسمت جلوی این کفش از دو لایه الیاف شیشه استفاده شده است. این عمل باعث بازگشت انرژی مضاعف برای بازی تحت فشار ارائه شده است.
پس نتیجه میگیریم کمپانی نایک با یک نگاه مهندسی توانسته است یک کفش فوف العاده سبک و بادوام را ارائه کند.
در آخر کمپانی نایک با تکمیل کردن این کفش یک شاهکار مهندسی را برای بازیکنان فوتبال ارائه کرده است
تاریخچه برند نایک
نایک (تلفظ صحیح نایکی) که امروز نام و لوگو آن برای همگان آشناست،شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی در جهان است که در سال 1962 توسط Bill Bowerman و Philip Knight تحت نام Blue Ribbon Sport در ايالات متحده آمريكا تاسيس شد.در سال 1971 دو موسس شرکت نایک تصمیم به تغییر نام شرکت گرفتند و نام Nike را برای آن برگزیدند نام نايك از نام الهه پيروزي در يونان باستان گرفته شده است . و لوگوي آن در همان سال توسط Carolyn Davidson به قيمت بسيار پايين 35 دلار طراحي گشته است منظور از اين لوگو بالهاي الهه پيروزي است
اولين باري كه لوگوي مربوطه در سال 1971 طراحي گشت نام نايك با رنگ نارنجي بر بالاي اين تصوير نوشته مي شد . شايد بتوان گفت كه آرم اين شركت حتي از نام آن نيز معروفتر گشته است.
آرم چك مارك معروف در سال 1995 به طور رسمي به عنوان آرم تجاري شركت نايك ثبت گشت . اين بالهاي مجرد طراحي شده توسط Carolyn Davidson آرم بسيار بامعنايي براي كمپاني توليد كننده كفشهاي ورزشي مي باشد.
پس از تغییر نام شرکت خط تولید جدید در شرکت راه اندازی شد و شرکت مستقیما شروع به تولید محصولات کرد و با گذشت زمان تولیدات بیشتر شد و نه تنها ظاهر محصولات بلکه کیفیت آنها به مرور بهتر شد و در سال 1978 نايكي، تكنولوژي Airرا معرفي كرد. اين تكنولوژي که از يك پلاستيك بالشتی شکل پر از گاز در كفه كفش استفاده مي كرد باعث مي شود تا كف كفش نرم تر شود
در سال 1986 که سود شرکت در حدود یک میلیارد دلار برآورد شد مسئولان شرکت به فکر گسترش محصولات و شعب خود در سراسر جهان افتادند و تقريبا تمام وسايل و پوشاك ورزشي مربوط به ورزشهاي پرطرفدار نظير بسكتبال و فوتبال را توليد کردند
سرانجام در سال 1999بیل باورمن در سن 88 سالگی درگذشت و در سال 2004 فیلیپ نایت 66 ساله خود را از پست اجرایی شرکت بازنشسته کرد و ویلیام پرز (William Perez) جایگزین او شد.
در اواخر دهه 80، نایک شعار JUST DO IT را به عنوان شعار تجاری به انحصار خود درآورد
سوپراستارهایی مانند Michael Jordan, LeBron James, Andre Agassi, Shane Warne, Maria Sharapova, Venus و Serena Williams و تیم های ورزشی مانندبارسلونا , منچستر یونایتد , آرسنال , اینتر میلان , وردربرمن از این مارک استفاده می کنند.
مشخصات
- برند
- Nike
- کیفیت
- ..
- ویژه
- آقایان
سایر ویژگیها
برند | Nike |
کیفیت | .. |
ویژه | آقایان |
نظر دهید