برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

میله بارفیکس کد P905-R برند MEGAFITNESS

  • مشخصات فنی
وزن قابل تحمل

120 کیلوگرم

جنس بدنه

استیل با دسته های اسفنجی

نوع

سر گرد

طول

قابلیت تنظیم از 60 تا 95 سانتی متر

مناسب برای

آقایان و بانوان

نوع ورزش

هوازی

برند

Megafitness

کشور سازنده

تایوان

ادامه مطلبShow less
1,125,000 تومان بدون مالیات
1تا 4 روز کاری برای سراسر کشور
موجود است
انتخاب سایز
Women's clothing size
Size XS S M L
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
توضیحات

میله بارفیکس MEGAFITNESS یکی از بهترین ابزار ورزشی بدنسازی و پرورش اندام است که به‌صورت حرفه‌ای در رشته‌ی ژیمناستیک از آن استفاده می‌شود.در ادامه با ما همراه باشید:

میله بارفیکس MEGAFITNESS و شناخت عمیق آن

بارفیکس یک تمرین قدرتی بالاتنه است شامل آویزان شدن از میله با دست ها در حالی که کف دست ها رو به سمت شما باشد و تمام بدن خود را با بازو و عضلات پشت بالا ببرید تا زمانی که قفسه سینه شما میله را لمس کند. میله بارفیکس یک ابزار عالی از تجهیزات بدنسازی است که برای تقویت کمر، شانه ها، سینه و بازوها و بهبود وضعیت بدنی استفاده می شود. یک میله بارفیکس از یک میله از جنس فلز تشکیل شده است که می تواند روی دیوار یا سقف نصب شود. میله بارفیکس MEGAFITNESS برای تمرین عضلات پشت، عضله دوسر و شانه ها استفاده می شود، اما می تواند برای طیف وسیعی از تمرینات اصلی نیز استفاده شوند و برای هر کسی که به دنبال تمرین با وزن بدن خود است ایده آل است.

عظلات هدف با میله بارفیکس MEGAFITNESS

میله بارفیکس MEGAFITNESS شما را قادر می سازد تا با استفاده از عضلات پشت، بازو و شانه تمام بدن خود را به سمت بالا بلند کنید.تمرین بارفیکس بسیار سخت است، زیرا شما باید تمام بدن خود را فقط با بازوها و ماهیچه های شانه به بالا ببرید که اگر قدرت قابل توجهی نداشته باشید ، این تمرین می تواند یک چالش باشد. تمرین عضلات شکم بر روی میله بارفیکس یک روش موثر برای ایجاد عضلات شکمی قوی تر است و می تواند به اندازه تمرینات روی زمین یا تمرینات با وزنه موثر باشد. تمرین عضلات شکم بر روی میله بارفیکس به قدرت و استقامت نیاز دارد که ممکن است برای برخی افراد یک عامل محدود کننده باشد. تمرینات بارفیکس منظم می تواند به شما کمک کند چربی شکم را از بین ببرید.

میله بارفیکس MEGAFITNESS مناسب چه افرادی می باشد؟

از آن‌جا که حرکت بارفیکس بسته به وزن کاربر‌ با غلبه بر نیروی جاذبه‌ی وارد شده انجام می‌شود؛ برای تمام‌ کسانی که از ناحیه‌ی مفاصل بازوها و بالا تنه عارضه خاصی ندارند، با هر سن و سالی، انجام مستمر و روزانه‌ی این حرکت، توصیه می‌شود.انجام حرکت بارفیکس با تقویت عضلات پشت و بالاتنه از عارضه‌های ستون فقرات مثل تحدب بیش از حد آن و گوژپشتی جلوگیری می‌کند. این عارضه زمانی اتفاق می‌افتد که به‌خاطر ضعف عضلات بالاتنه، ابتدا شانه‌ها و عضلات سینه دچار افتادگی شده و در نهایت منجر به ناهنجاری ستون فقرات می‌شوند. بارفیکس با میله بارفیکس MEGAFITNESS حتی به‌عنوان یکی از حرکات درمانی ‌توسط فیزیوتراپ‌ها نیز توصیه می‌شود.

توضیحات بیشتر در مورد محصول

میله بارفیکس MEGAFITNESS سه لول سر گرد P-905 معرفی شده در این بخش دارای جنس استیل است که باعث جلوگیری از زنگ زدن آن می‌شود و دستگیره‌های اسفنجی تعبیه شده در دو طرف آن به شما امکان قرارگیری راحت‌تر و ایمن‌تر دست را در دو طرف میله می‌دهد و در هنگام ورزش و هنگام استفاده از آن کمتر احساس خستگی کرده و مدت زمان بیشتری ورزش کنید.عاد این میله طوری طراحی شده است که به راحتی برای قرارگیری بین هر چارچوبی قابلیت بزرگ و کوچک شدن دارد و به شما این اجازه را می دهد تا این میله را روی چارچوب هایی با عرض 62 تا 100 سانتیمتر نصب کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
1406
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
کفش فوتسال طرح نایک مرکوریال سوپرفلای۳۶۰ کمپلکس سبز Nike Mercurial Superfly 360 Complex G کفش فوتسال طرح نایک مرکوریال سوپرفلای۳۶۰ کمپلکس سبز Nike Mercurial Superfly 360 Complex G
690,000 تومان
سایز : 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
✅رویه :فوم خارجی همراه با برزنت  ✅زیره :Rubber (لاستیک) رنگی ✅کف انتی باکتریال Anti bacterial  ✅بدون سایش و لغزندگی با اصطحکاک بالا ✅انعطاف پذیری مناسب

فهرست