برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

حلقه لاغری هولاهوپ هوشمند

    • مشخصات فنی

جنس بدنه

پلاستیک ABS با کیفیت

نوع ورزش

هوازی / لاغری

کشور سازنده

ایران

سایر توضیحات

امکان ورزش و حلقه زدن در فضای محدود و کوچک دارای ۲۶ گره قابل تنظیم

ادامه مطلبShow less
625,000 تومان بدون مالیات
1تا 4 روز کاری برای سراسر کشور
موجود است
انتخاب سایز
Women's clothing size
Size XS S M L
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

اضافه به مقایسه0
توضیحات

حلقه لاغری هولاهوپ یک حلقه است که دور کمر، اندام ها یا گردن می چرخد. همچنین می توان آن را مانند چرخ در امتداد زمین با اجرای دقیق چرخاند.این محصول همینطور که از نامش پیداست زیر دسته حلقه لاغری قرار میگیرد.

در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر این محصول را مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی اجمالی حلقه لاغری هولاهوپ

هولاهوپینگ فعالیتی است که در آن یک حلقه دایره ای به دور بدن فرد برای تفریح یا تناسب اندام می چرخد. اغلب هولاهوپ ها از جنس حلقه های پلاستیکی توخالی است که اغلب به رنگ های روشن هستند.

این ابزار حداقل از 500 سال قبل از میلاد مسیح توسط کودکان و بزرگسالان استفاده می شود. هولاهوپ مدرن از حلقه های بامبو استرالیا الهام گرفته شده است.

هولا هوپینگ یک روش ایمن و سرگرم کننده برای سوزاندن کالری و چربی بدن، بهبود تعادل، تقویت عضلات مرکزی بدن و افزایش تناسب اندام قلبی عروقی است.

نحوه استفاده از حلقه لاغری هولاهوپ

استفاده از حلقه لاغری هولاهوپ آسان است و می توانید آن را در هر جایی استفاده کنید. هولا هوپینگ فعالیتی است که تقریباً افراد در هر سن و سطح تناسب اندام می توانند از آن لذت ببرند که آن را به یک فعالیت بدنسازی عالی برای افراد تبدیل می کند. هولا هوپ را می توان برای افزایش تون و تعادل ماهیچه ها و همچنین برای اهداف تناسب اندام عمومی و کاهش وزن استفاده کرد.

عضلات هدف؟

حلقه لاغری هولاهوپ بر روی گروه های عضلانی مختلف کار می کند. ماهیچه های اولیه ای که در حین حلقه زدن کار می کنند، عضلات شکم و کمر هستند. تقویت این عضلات می تواند منجر به بهبود وضعیت و تعادل شود و می تواند کمردرد را کاهش دهد. بسته به نحوه انجام هولاهوپ، می تواند تمرین خوبی برای عضلات بازوها، پاها و سینه نیز باشد. فعالیت بدنی منظم مانند هولاهوپینگ می تواند به کاهش وزن، حفظ وزن سالم، کاهش کلسترول و بهبود سلامت کلی کمک کند. حفظ وزن سالم می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2، سکته مغزی و بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد. در برخی از مطالعات نشان داده شده است که ورزش منظم در سال‌های بالاتر خطر ابتلا به زوال عقل مانند بیماری آلزایمر و برخی سرطان‌ها را کاهش می‌دهد.

 

 

 

تمرین با حلقه هولاهوپ (Hula hoop) یکی از شادترین تمرینات ورزشی استتمایل به داشتن اندامی زیبا با استفاده از این حلقه تناسب اندام روز به روز در حال افزایش استامروزه در اکثر باشگاه های ورزشی بویژه باشگاه های مخصوص بانوان و ایروبیک از این حلقه لاغری برای دست یافتن به بدنی خوش فرم ,شکمی تخت و همچنین سلامت عمومی بدن استفاده می کنندحلقه هولاهوپ هوشمند واهان که به آن اسمارت هولاهوپ نیز می گویند، یک حلقه هولاهوپ نسبتا جدید است که تمرین با آن نه تنها خسته کننده نیست بلکه بسیار سرگرم کننده نیز هست و می توان آنرا یک وسیله سرگرمی و تفریح بشمار آورد. حلقه هولاهوپ هوشمند واهان به واسطه حرکت چرخشی جانبی باعث چربی سوزی شده و از طرفی قابلیت ماساڑ پهلو را نیز دارد. استفاده از اسمارت هولاهوپ در مقایسه با سایر حلقه های هولاهوپ بسیار راحت بوده و مزیت قابل توجه آن اینست که از کمر نمیفتد. بنابراین تمرین با آن برای مبتدیان و کودکان بسیار راحت است. 

هر ۳۰ دقیقه حلقه زدن با این وسیله معادل است با ۵ ساعت دویدن آرام، ۸۰ دقیقه یوگا، ۶۰ دقیقه شنا و در مجموع سوزاندن ۸۰۰۰۰ کالری

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
HULHOP-002
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
شلوار تک Asics شلوار تک Asics
750,000 تومان
سایز : M L XL 2XL

فهرست