راهنمای کامل خرید بند تی آر ایکس

4 سال پیش
Rate this post

بند تی آر ایکس طی دو دهه گذشته در اوج محبوبیت قرار گرفته است. تی آر ایکس ورزشی ساده اما بسیار پر اهمیت برای تناسب اندام و افزایش قوای بدنی است. آنچه قبلاً در مورد تی آر ایکس تصور می شد، ورزش ساده ای در خانه برای همه ی سنین بود اما اکنون مورد علاقه ورزشکاران حرفه ای و فعالان صنعت بدنسازی است. استفاده از بندهای بندسازی امروزه یک راهکار ساده برای کاهش وزن است.

 مزایای استفاده از بند تی آر ایکس:

  1. شما در کمترین زمان ممکن کامل ترین تمرینات را تجربه خواهید کرد.

وقتی از بند تی آر ایکس استفاده می کنید، تنها یک عضله و ماهیچه بکار گرفته نمی شود؛ دسته ای از عضلات و ماهیچه ها شما را در این ورزش همراهی می کنند.

  1. تمرینات ساده

با آموزش حفط تعادل، می توانید با ماندن در یک موقعیت و متمرکز کردن تمام انرژی خود در یک تمرین محدود، هم قدرت فکر و هم قدرت عضلانی خود را بهبود ببخشید. شما در طی استفاده از بند تی آر ایکس برای حفظ موقعیت از گروهی از ماهیچه ها استفاده خواهید کرد، حرکات این ورزش شامل حرکت به طرفین در عین حال استفاده از انقباضات ماهیچه ها برای حفظ تعادل است.

مربیان تی آر ایکس معمولا با تنوع بالایی از تمرین ها سعی دارند هر عضله را به تنهایی نیز در پروسه ی حفظ تعادل آموزش دهند.

پلانک تک دست با بند تی آر ایکس

  1. فضای مورد نیاز کم و قابل جا به جایی آسان

یه طور کلی سیستم های ورزشی که با بند طراحی می شوند یک راهکار مناسب برای استفاده در خانه و فضاهای کوچک خواهد بود. تمرینات کاردیو و هوازی نیز با بند تی آر ایکس امکان پذیر خواهد بود. علاوه بر این ها بند تی آر ایکس هیچ مشکلی برای جای داده شدن در کمد و زیر تخت ندارد، زمانی که ورزش به پایان رسید به راحتی می توانید آن را جمع کرده و گوشه ای قرار دهید. این بند فوق العاده و  قابل حمل خواهد بود، اگر اهل سفر هستید، مجبور نیستید برنامه تمرین خود را مختل کنید. این بندها از 900 تا 2 کیلوگرم وزن دارد پس به راحتی در چمدان شما جای خواهد گرفت.

 

  1. ورزش ارزان با بند تی آر ایکس

برای صرفه جویی در زمان و هزینه می توانید یک بند خریداری کنید، با این کار هم در رفت و آمد به باشگاه می توانید هزینه ها را مدیریت کنید و هم می توانید اعضای خانواده را به ورزش وادارید.

 

  1. تی آر ایکس از مبتدی تا حرفه ای

سیستم ورزشی تی ار ایکس بسیار متنوع و انعطاف پذیر است، هرکسی از هر سطح آمادگی جسمانی می تواند آن را شروع کند. استفاده از پلیت ها و .. در این ورزش مرسوم است که به شما کمک خواهد کرد تا راحت تر حرکات را انجام دهید.

با تمرینات ساده تر شروع کنید، و سعی کنید تکرارهای خود را افزایش داده و در نهایت به حرفه ای شدن برسید.

بیشتر بخوانید: قرص سینفرین مکملی برای کاهش وزن

 چهار مدل سیستم ورزشی با بند تی آر ایکس وجود دارد

تی آر ایکس به شما امکان می دهند از وزن بدن خود و گرانش زمین برای انجام بیش از 300 تمرین بسیار مؤثر استفاده کنید. به دلیل ماهیت استفاده از تسمه های حلقه ای در هنگام ورزش، عضلات اصلی شما مورد فشار قرار می گیرند و تعادل ایجاد شده در نهایت به یک نتیجه ی فوق العاده می انجامد.

 

  1. سیستم تی آر ایکس خانگی

  2.  سیستم تی آر ایکس حرفه ای یا تی آر ایکس باشگاهی

  3. سیستم تی ار ایکس ریپ ترینر

  4. سیستم تی آر ایکس بدنسازی تاکتیکی

 

تی آر ایکس تکنیکی و  تی آر ایکس ریپ ترینر مزایای منحصر به فرد خود را دارند با این وجود، تی آر ایکس حرفه ای و تی آر ایکس خانگی بهترین مدل ه برای خریداری هستند و مطمئناً محبوب ترین آن ها نیز شناخته می شوند.

ست بند تی آر ایکس

ویژگی های مجموعه بند تی آر ایکس خانگی و حرفه ای نسبت به دیگر مدل ها :

 

خانگی :

دسته های پوشیده از فوم متراکم

بندهای تنگ

کمترین قیمت

تسمه و سخت افزار ضخیم تر از مدل

قیمت پایین تر از طرفدار و تاکتیکی

 

 حرفه ای :

جا پایی خالی / تقویت شده

دستگیره های لاستیکی بافت دار

زیر 1 کیلوگرم  طراحی شده برای سفر

قفل کارابین

 

در نگاه اول، این دو مدل  (تی آر ایکس حرفه ای و تی آر ایکس خانگی) ممکن است بسیار شبیه به نظر برسند … اما چه چیزی باعث تفاوت بین این دو می شود طراحی خاص دستگیره ها است، تی آر ایکس خانگی با دستگیره های فوم متراکم طراحی شده است که بیشتر برای راحتی در دستان شما این طراحی در نظر گرفته شده است. از طرف دیگر  تی ار ایکس حرفه ای با دستگیره های لاستیکی ضد لغزش که برای احساس استحکام بیشتر در حرکات حرفه ای و سخت تر تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید: فواید طناب زدن برای تناسب اندام

در حال حاضر هر دو مدل دارای اهرم های قابل تنظیم برای پا هستند.  پیش از این نسخه اولیه ی بند تی ار ایکس خانگی با این ویژگی همراه نبود، اما اکنون در نسخه جدیدتر کمی پیشرفته تر است. البته هر دو محصول همچنین دارای تنظیم کننده قفل سبک و سبک وزن هستند.  می توانید از این تنظیم کننده ها به سرعت و به راحتی طول تسمه های خود را تنظیم کنید. هر دو قطعه تجهیزات کاملاً قادر به تحمل هرگونه ساییدگی و پارگی هستند . با این حال امکان قوی تر بودن مدل پیشرفته بیشتر از مدل خانگی باشد.

حرکت سینه با بند تی آر ایکس

بند تی آر ایکس خانگی و حرفه ای مخصوص چه کسانی است؟

طبق سایت خرید- فروش آمازون بند تی آر ایکس خانگی برای کاربران سالن بدنسازی و افراد در سطح ساده ی تناسب اندام توصیه شده.از طرف دیگر بند تی آر ایکس پیشرفته برای تیم های ورزشی حرفه ای، مربیان شخصی و ورزشکاران ترجیح داده می شود.

متخصصان تناسب اندام از این مدل حمایت می کنند. هر دو مدل به گونه ای طراحی شده اند که می توان آن ها را به راحتی جابه جا کرد.  اگر قصد دارید تمرین خود را در خارج از منزل انجام دهید، بند تی آر ایکس خانگی گزینه مناسبی نخواهد بود، در عوض بند تی آر ایکس حرفه ای به دلیل استحکام و مقاومت بیشتر بهترین انتخاب است.

کدام مدل مناسب شماست؟

در نهایت بودجه و نیازهای شما مشخص خواهد کرد که  کدام بند مناسب شما خواهد بود، البته تفاوت قیمت بین این دو مدل قطعاً موردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اگر به طور منظم به پارک یا ساحل می روید، اگر قصد دارید تمرینات تی ار ایکس را در خانه انجام دهید آن هم به طور کامل، خرید بند تی آر ایکس انتخاب مناسبی است.

آموزش با این بند در نیروی دریایی ایالات متحده شروع شده است و به دلیل سادگی، قابلیت حمل و این واقعیت که تمرینات کاملی را شامل می شود محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تی آر ایکس ورزشی محبوب است که توسط بسیاری از بازیکنان بیس بال حرفه، متخصصان نظامی، ورزشکاران المپیک و مبارزان قهرمانی استفاده می شود.

 

 

 

Rate this post
0
نویسنده مطلب SportBrand

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رفتن به نوار ابزار